اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف استان تهران:

فتنه 88 آزمونی برای شناخت افراد بود

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران تاکید کرد: فتنه سال 88 همچون آزمونی مهم و حیاتی برای شناخت افراد پس از انقلاب اسلامی بود.

فتنه 88 آزمونی برای شناخت افراد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت‌الاسلام علی احمدیان شامگاه پنجشنبه طی سخنانی در پانزدهمین یادواره شهدای شهرک‌های گلدسته و فیروز بهرام در این شهرستان با اشاره به جایگاه رفیع شهدای اسلام و انقلاب و امام شهیدان (ره) اظهار داشت: از زندگی شهدا می‌توان به چند ویژگی مهم پی برد که امروز بهترین الگو و راهنما برای نسل جوان است.
وی ادامه داد: تسلیم شدن در برابر خداوند و تسلیم نشدن در برابر غیر خدا، ایستادگی در مقابل ظلم و جور، اهل عرفان و بندگی خداوند بودن و تابع ولایت و رهبری بودن، اهل حماسه بودن و عشق بازی کردن در میدان‌های سخت و عاشق شهادت بودن، از مهمترین و بارزترین ویژگی شهدای ما می‌باشد.
این مسئول افزود: شهدا در مسیر نهضت کربلا و خط اباعبدالله (ع) بودند و با الگوبرداری از امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان در راه حفظ دین خود جانشان را فدا کردند.
احمدیان تأکید کرد: فتنه سال 1388 آزمایش بزرگی بود برای آزمودن و شناسایی افراد متدین و انقلابی و وفادار به نظام و ولایت فقیه که آیا همچون شهدا در راه دفاع از ارزش‌های اسلام انقلاب پایداری خواهند کرد و یا خیر؟
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران ادامه داد: متاسفانه عده‌ای بی بصیرت در این آزمون مهم کم آوردند و به انحراف کشیده شدند، اما ملت انقلابی، شهیدپرور و وفادار به آرمان‌های امام شهیدان در پشت سر رهبری حرکت و از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه دفاع کردند.
احمدیان در بخش دیگری از سخنان خود به موج بیداری ملت‌ها در جهان اسلام و گسترش آن به اروپا و آمریکا اشاره کرد و گفت: امروزه صدای انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهیدان والامقام و هدایت‌های مدبرانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به سرعت در اقصی نقاط دنیا طنین‌انداز شده و به زودی بیداری اسلامی تمام جهان را فرا خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: اگر امروز ملت‌های آزادی‌خواه و مستقل در برابر حکومت‌های دست‌نشانده غرب و شرق ایستادگی کرده و با خون خود خواستار سرنگونی ستمگران هستند، این موج عظیم بیداری ملت‌ها از مهم‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی در بهمن 57 است.
لازم به توضیح است، در پانزدهمین یادواره 42 شهید شهرک‌های گلدسته و فیروز بهرام شهرستان اسلامشهر، گروه سرود ناشنوایان دستان گویا با اجرای سرود و تشییع نمادین پیکر شهید و خلق صحنه‌هایی از دوران جنگ تحمیلی عطر و بوی معنوی خاصی را فضای مراسم جاری کردند.
همچنین در خاتمه مراسم به 12 نفر از کسانی که در مسابقه نگارش نامه‌ای به یک شهید شرکت کرده بودند، از سوی استاندار تهران و مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان، هزینه سفر به عتبات عالیات پرداخت شد.

وعده استاندار تهران به خانواده معظم شهدا دو منطقه در اسلامشهر
ضمن اینکه در پایان مراسم فوق خانواده‌های معظم شهدا و اهالی شهرک‌های گلدسته و فیروز بهرام با امضا و تقدیم طوماری به مرتضی تمدن استاندار تهران، خواستار رسیدگی به مشکلات این منطقه به ویژه ارتقای شهرک گلدسته به شهر و تعیین حریم روستای فیروز بهرام  را خواستار شدند.
تمدن نیز در واکنش به این خواسته مردم وعده داد که حداکثر تا دو ماه آینده مشکل تعیین حریم این روستا حل خواهد شد و بحث شهر شدن گلدسته را با جدیت در کمیسیون مربوطه و هیئت دولت پیگیری خواهد کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول