اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه تخصصی رایانه در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان از برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی رایانه فارام 90 از 23 تا 27 آبان سال جاری در این استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه تخصصی رایانه در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد پورمهدی زیده‌سرایی در جمع خبرنگاران به اجرای اصل 44 قانون اساسی طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: امسال برگزاری نمایشگاه فارام 90 به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی موضوع نمایشگاه تخصصی رایانه گیلان در سال جاری را رایانه در بخش نرم‌افزار و سخت‌افزار، الکترونیک، ماشین‌های اداری و هوشمندسازی مدرسه‌ها عنوان کرد و افزود: هوشمندسازی مدرسه‌ها از موضوع‌های جدید در نمایشگاه فارام 90 است.
پورمهدی زیده‌سرایی تعداد بسیاری از بازدیدکنندگان نمایشگاه رایانه گیلان را از دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی دوره ضمن خدمت دبیران و مدیران آموزش و پرورش در این نمایشگاه برگزار می‌شود.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان با بیان اینکه شرکت‌ها در بحث هوشمندسازی در این نمایشگاه به صورت جداگانه فعالیت می‌کنند، گفت: حدود 700 متر در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد.
وی فضای نمایشگاه رایانه گیلان در سال گذشته را یک‌هزار و 200 متر مربع ذکر کرد و ابراز داشت: امسال فضای نمایشگاه تخصصی رایانه گیلان به 2 هزار و 600 متر مربع افزایش یافته است.

*آخرین محصولات رایانه در نمایشگاه فارام 90 به نمایش گذاشته می‌شود
مدیر برگزاری نمایشگاه تخصصی رایانه گیلان نیز در این جلسه بخش فناوری اطلاعات در استان را دارای اهمیت بسیار دانست و گفت: نمایشگاه به عنوان تبلیغات زنده محسوب می‌شود و این امر نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است.
مهرداد خرسند با اشاره به اینکه نمایشگاه فارام 90 تمام فناوری‌های جدید را به نمایش می‌گذارد، افزود: ایده‌های مختلف در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید.
وی به هوشمندسازی مدرسه‌های گیلان اشاره کرد و بیان داشت: ارتباط خوبی با آموزش و پرورش استان برقرار شده و شرکت‌های تجهیز کننده سخت‌افزار مدرسه‌ها در این نمایشگاه حضور دارند.
خرسند بر برنامه‌ریزی مناسب غرفه‌داران برای حضور در نمایشگاه تخصصی رایانه گیلان تاکید کرد و اذعان داشت: تمام سالن نمایشگاه دائمی استان در اختیار نمایشگاه فارام 90 قرار دارد.
عضو هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان با بیان اینکه غرفه‌های نمایشگاهی باید پیام‌رسان، گیرا و گویای اهداف شرکت‌ها باشند، تصریح کرد: آخرین محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری داخل و خارج از کشور در نمایشگاه تخصصی گیلان به نمایش گذاشته می‌شود.
وی به تبادل اطلاعات و دستاوردها در بخش تحقیقات، کاربردی و زمینه‌های فنی در نمایشگاه فارام 90 اشاره کرد و افزود: سنجش بازار و رقابت سالم بین شرکت‌های رایانه‌ای از جمله اهداف در برگزاری نمایشگاه تخصصی رایانه گیلان است.
خرسند نمایش تجهیزات غیرقابل حمل و نقل و فناوری را یکی دیگر از اهداف برگزاری نمایشگاه فارام 90 برشمرد و خاطرنشان کرد: سازمان‌ها و نهادهای دولتی، شهرداری‌ها، بانک‌ها و ... در زمینه دولت الکترونیک، پیشخوان دولت، شهروند الکترونیک، و خدمات الکترونیک می‌توانند توانمندی‌های خود را در این نمایشگاه ارائه دهند.
ناظر اجرایی و نماینده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان در نمایشگاه فارام 90 با اشاره به اینکه محدودیتی برای حضور شرکت‌های داخل و خارج از استان برای حضور در این نمایشگاه وجود ندارد، اذعان داشت: اهمیت نمایشگاه تخصصی رایانه گیلان با توجه به تعداد بسیار شرکت‌های رایانه‌ای و فناوری اطلاعات در استان بسیار است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول