اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا استان‌های تهران و البرز خبر داد:

اجرای طرح ویژه برخورد با جرایم رایانه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا استان‌های تهران و البرز از اجرای طرح ویژه برخورد با جرائم اینترنتی و سایبری در این استان‌ها خبر داد.

اجرای طرح ویژه برخورد با جرایم رایانه‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی کاکوان ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردها و خدمات فرماندهی انتظامی استان البرز در کرج در جمع خبرنگاران افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور مقابله با متخلفان در این فضاها انجام شده است.
وی ادامه داد: در این راستا با اجرای طرح ویژه برخورد با جرایم اینترنتی سعی خواهد شد تا مشکلات این مهم برطرف شود و متخلفان در این زمینه شناسائی شوند.
این مسئول پیشگیری و مقابله با جرائم اینترنتی و فضای مجازی را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.
وی افزود: پلیس فتا مأموریت‌های مختلفی را در این زمینه پیگیری می‌کند تا بتواند با انجام این مأموریت‌ها علاوه بر گسترش و تأمین امنیت بیشتر دست متخلفان در این زمینه را کوتاه کند.
کاکوان حوزه کنترل جرائم اینترنتی، بلوتوث تلفن همراه، شبکه‌های ماهواره‌ای و بازی‌های رایانه‌ای را از جمله وظایف  این بخش عنوان کرد.
وی تشکیل این حوزه را مهم ارزیابی کرد و افزود: با تشکیل این حوزه می‌توانیم علاوه بر کنترل و نظارت در این بخش‌ها متخلفان را شناسایی کنیم.
کاکوان در ادامه سخنان خود از اجرای طرح شناسایی و ساماندهی کافی نت‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری دادسرای عمومی و انقلاب و اداره کل بازرگانی استان‌های تهران و البرز انجام می‌شود که با توجه به تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این طرح به زودی در این استان‌ها قابل اجرا خواهد بود.
به گفته وی با اجرای این طرح کافی نت‌های غیرمجاز تعطیل خواهد شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول