اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد:

اجرای 70 طرح از مصوبات سفر دولت در درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در طی سه سفر ریاست جمهور به خراسان جنوبی تعداد 70 مصوبه به ارزش 36 میلیارد و 632 میلیون تومان مختص شهرستان درمیان اجرا شده است.

اجرای 70 طرح از مصوبات سفر دولت در درمیان
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی سفر چهارم هیئت دولت به خراسان جنوبی از سفر قریب‌الوقوع محمود احمدی‌نژاد به شهرستان درمیان خبر داد و  تصریح کرد: سفر‌های استانی دولت و آشنایی دولتمردان از نحوه زندگی و معیشت مردم استان‌ها مهم‌ترین عامل موفقیت برنامه‌های اقتصادی دولت به شمار می‌رود.
فرماندار درمیان با اشاره به اتمام 38 طرح از مصوبات سفرهای اول و دوم اظهار داشت: به علت آغاز طرح گازرسانی به درمیان، اعطای تسهیلات به کارخانه سیمان باقران، تجهیز بیمارستان شهرستان و تکمیل طرح امنیت سبز شهرستان مبلغ 128 میلیارد تومان اعتبار دیگر مورد نیاز است.
وی با بیان اینکه طرح‌ها به طور میانگین 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی تا پایان همین هفته مهلت دارند تا برنامه‌های پیشنهادی و گزارش دقیقی از عملکرد خود را در مورد مصوبات سفر به فرمانداری شهرستان ارسال کنند.
فرماندار درمیان اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت را در توسعه و بهسازی شهرها بسیار موثر دانست و افزود: ستاد مکاتبات سفر چهارم هیئت دولت به شهرستان در فرمانداری مستقر است.
براتی سفرهای استانی را سازنده‌‌ترین و بهترین دستاورد دولت عدالت محور برشمرد و اضافه کرد: دولت احمدی‌نژاد همواره در تلاش بوده ‌است که فعالیت‌های خود را حول محور مردم قرار دهد و به همین دلیل است که مردم خراسان جنوبی به ویژه مرزنشینان غیور درمیان با بصیرت بی‌نظیر خود پاسخ زحمات دولت مردان خود را به بهترین وجه در استقبال از رئیس‌جمهور به نمایش گذاشته و می گذارند.
فرماندار درمیان با بیان اینکه سفرهای استانی دولت نماد عدالت‌محوری و توجه حکومت اسلامی به آحاد مردم در اقصی نقاط کشور است، یادآور شد: استمرار سفرهای استانی رئیس جمهور نشان می‌دهد که نظام اسلامی همچنان حامی مظلومان است و از استان‌ها و مناطق مختلف حمایت می‌کند.
براتی تداوم این حمایت‌ها و دفاع از حق مردم را در سفرهای استانی به ویژه در سفر آتی رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی دانست و تصریح کرد: مردم غیور و شهید پرور استان و شهرستان درمیان بی‌صبرانه منتظر ورود هیئت دولت و شخص رئیس جمهور محبوب خود هستند تا با استقبال باشکوه از رئیس جمهور و هیئت دولت یک بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش بگذارند.
فرماندار درمیان افزود: مرزنشینان غیور درمیان با استقبال شایسته از رئیس جمهور به دنیا نشان می‌دهند که احمدی‌نژاد همچنان در قلب‌ها جای دارد و از یک شأن و جایگاه مکتبی و ارزشمند برخوردار است.
وی با اشاره به سفر چهارم رئیس جمهور با رویکرد اشتغال، اذعان داشت: در سفر چهارم ایشان به استان وضعیت مصوبات سه سفر گذشته بررسی و بازبینی می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول