اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد:

توجه به مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید توجه ویژه‌ای به مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی انجام گیرد.

توجه به مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی
غلامرضا دیزج‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه پروژه‌های خاص و مباحث خاص، عنایت و توجه خاصی را می‌طلبد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری شعار مدیریتی استان نظارت و پیگیری بر پروژه‌هاست و در این میان برخی مسائل جزو اولویت‌هاست که باید مورد توجه قرار گیرند.
وی تصریح کرد: شش ماه از سال گذشته و زحماتی که توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی کشیده شده است ولی از پروژه‌ها فهرست‌گیری نشده و لازم است تا فهرست کاملی از این پروژه‌ها توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی تهیه و در اختیار این معاونت قرار گیرد.
این مسئول افزود: برنامه پنج ساله پنجم توسعه را شاخص‌بندی می‌کنیم و در این راستا شاخص‌های توسعه هر شهر را مورد بررسی قرار داده‌ایم.
دیزج‌نژاد با بیان اینکه در برخی شاخص‌ها عقب‌افتادگی شدید داریم، گفت: در این راستا در زمینه شاخص‌های شهرستانی باید فرمانداران کمک‌های لازم را انجام دهند و مصوبات استاندار در سفرهای شهرستانی مورد تاکید قرار دارد و باید نسبت به تمام موارد اقدام شود و اگر موردی بود حتما حمایت شده و مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: امسال سال اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها بود و تلاش زیادی در این راستا شده تا با کمترین تبعات منفی این طرح اجرایی شود.
این مسئول با بیان اینکه هدفمندسازی یارانه‌ها مهم‌ترین دستاورد دولت نهم بود، تصریح کرد: در سطح استان معاونت امور برنامه‌ریزی نیز قطره‌ای از دریای بیکران در این طرح بود که در این راستا تلاش‌های زیادی در زمینه به نحو احسن اجرایی شدن این طرح انجام داده‌ایم.
وی رصد قیمت و تبعات ناشی از هدفمندسازی یارانه‌ها در برخی حوزه‌های خاص را مورد تاکید قرار داد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول