اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی دامغان خبر داد:

شرکت 350 نفر در طرح هجرت دامغان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران ناحیه دامغان از شرکت 350 نفر در طرح هجرت دامغان در سال جاری خبر داد.

شرکت 350 نفر در طرح هجرت دامغان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سعید صالح‌زاده ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، از برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی ورزشی طرح هجرت خبر داد.
وی افزود: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دامغان با هدف ایجاد نشاط و جذب بیشتر بسیجیان اردوی فرهنگی، ورزشی یک روزه را در اردوگاه شهید صدوقی چشمه علی شهرستان دامغان برگزار کرد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران ناحیه دامغان ادامه داد: در این برنامه پربار فرهنگی، تربیتی حلقه‌های معرفتی و مناظره‌های گروهی تشکیل شد.
صالح‎زاده تصریح کرد: در طرح هجرت سه سال 1390 بیش از 350 نفر از بسیجیان به خصوص پنج دانش‌آموزی در راستای عرصه مرمت و نوسازی مسجد و فضاسازی، مکان آموزشی و مدارس در شهرستان ساماندهی و مشغول به کار شدند.
صالح‌زاده بیان کرد: یکی از اهداف طرح هجرت، ترویج فرهنگ کار و تلاش در سال جهاد اقتصادی است و این طرح با همکاری بسیج سازندگی و مدیریت آموزش و پرورش در سطح شهرستان دامغان برگزار می‏شود.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) نیز در جلسه فرماندهان پایگاه‏های حوزه مقاومت بسیج خاتم‌الانبیای سپاه سمنان که در این حوزه برگزار شد، افزود: بسیجیان و نمازگزاران مسجد جامع سمنان جمعا مبلغ 25 میلیون ریال برای کمک به مردم قحطی‌زده سومالی جمع‌آوری کردند.
محمد طاهریان افزود: این پایگاه در پاسخ به ندای ولی امر مسلمین جهان مبنی بر کمک به مسلمانان قحطی‏زده سومالی، با برپایی صندوق‌های کمک، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی نمازگزاران و بسیجیان و مسجد جامع و پایگاه امام علی (ع) کرد.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام با حمایت امام جماعت این مسجد و همت نمازگزاران انجام شد.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) تصریح کرد: مقداری کمک غیر نقدی نیز توسط این پایگاه جمع‌آوری و تحویل مراجع ذیربط شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول