اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری تویسرکان تأکید کرد:

تربیت مدیران کارآرمد دستاورد طرح هجرت 3

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان گفت: مهم‌ترین دستاورد طرح هجرت 3 تربیت نیروی انسانی با مدیریت کارآمد متخصص در حوزه‌های گوناگون است.

تربیت مدیران کارآرمد دستاورد طرح هجرت 3
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمدمجید ارجمندی ‌در مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 در سالن هلال احمر تویسرکان با اشاره به نقش محوری قشر جوان در عرصه پیشرفت و رشد کشور اظهار کرد: طرح هجرت نقطه عطفی در راستای شکوفاشدن و بروز نیروی خلاق و پویا در راستای سازندگی و عمران است.
وی اهداف عمده این طرح را غنی‌سازی اوقات فراغت و محرومیت‌زدایی دانست و افزود: محرومیت‌زدایی علاوه بر کاهش نرخ فقر از ناهنجاری‌های روانی و اجتماعی در سطوح مختلف اجتماع نیز جلوگیری می‌کند.
سرپرست فرمانداری تویسرکان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه در جهان معاصر امروز جنگ سخت جایگاه خود را از دست داده و تمرکز بر روی جنگ نرم است، تأکید کرد: دشمن در دنیای کنونی با بهره‌گیری از علوم و فناوری روز در قالب و شکل طرحی به نام طرح ناتوی فرهنگی در محافل و خانه‌های ما ورود پیدا کرده است.
وی مقابله با جنگ خاموش در شاکله شبیخون فرهنگی را در طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی کهن و غنی دینی ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: عملیاتی شدن برنامه فرهنگی بسیج سازندگی در قالب طرح هجرت 3 در مبارزه با جنگ نرم و برنامه‌سازی فرهنگی دشمن راهبردی‌ترین و بهترین راهکار به شمار می‌رود.
فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان نیز گفت: طی سه ماه فصل تعطیلات تابستان، 79 هزار نفرروز فعالیت در عرصه‌های کاری در حوزه‌های مختلف  توسط بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی شهرستان انجام شده است.
عسکر مجیدی اظهار کرد: توزیع بسته‌های حمایتی در 19 روستا، ساخت دو باب مدرسه، حفظ و صیانت از مراتع، اشتغا‌ل‌زایی برای افراد جویای کار، برگزاری دوره‌های سوادآموزی، زیباسازی مدارس و مراکز تفریحی اهم برنامه‌های اجرایی در طرح مذکور را شامل می‌شود.
وی در پایان افزود: بسیج سازندگی با هدف سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت خود را با فرمان امام خمینی(ره)آغاز و تاکنون در انجام و به ثمر رسیدن اهداف انقلاب هم موفق بوده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول