اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر:

امام رضا سبب استحکام بیشتر تشیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر گفت: امام رضا(ع) در استحکام بخشیدن به تشیع نقش بسیار زیادی داشته است.

امام رضا سبب استحکام بیشتر تشیع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت الاسلام حیدر شهریاری ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان شوشتر به مناسبت میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: نقش امام رضا(ع) در استحکام مکتب تشیع بی‌بدیل است و باید در تبیین این نقش تلاش کرد.
وی با تاکید بر اینکه امام رضا(ع) تلاش زیادی در خنثی کردن نیرنگ‌های دربار عباسی کرد، بیان کرد: دربار عباسی تلاش زیادی برای مذهب شیعه و خدشه وارد کردن به دین داشت ولی امام رضا(ع) با برگزاری کلاس‌های درس و مباحث علمی این تلاش‌ها را نقش بر آب کرد.
شهریاری با اشاره به تلاش‌های بی‌بدیل امام رضا(ع) برای توسعه مذهب شیعه خاطر تاکید کرد: امام رضا برای توسعه مذهب شیعه تلاش زیادی کرد و به مصلحت بود که ولایت‌عهدی را بر عهده بگیرد ولی برای پذیرش این سمت چنان شرط‌هایی گذاشت که همه متوجه شدند که وی برای مصلحت دارد چنین کاری انجام می‌دهد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با تاکید بر اینکه باید بر نقش امام رضا(ع) در مذهب شیعه در جامعه تلاش کنیم، تاکید کرد: باید برای شناخت بیشتر جامعه از امام رضا(ع) بر شناخت هر چه بیشتر امام رضا(ع) در جامعه بکوشیم و در این باره نیازمند فعالیت بیشتری هستیم.
وی با توصیه برای مطالعه بیشتر در این باره گفت: باید تلاش کرد تا برای شناخت بیشتر اهل‌بیت و نقش تعیین کننده آنها در جامعه اسلامی مطالعه کنیم.
از دو روز پیش در شهرستان شوشتر به واسطه نزدیکی به روز میلاد امام رضا(ع) جشن‌ها و ایستگاه های صلواتی زیادی برپا شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول