اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد:

برگزاری طرح معراج در مدارس آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان از برگزاری طرح معراج در مدارس راهنمایی و دبیرستان این شهرستان خبر داد.

برگزاری طرح معراج در مدارس آبادان
حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به اهمیت ترویج آموزه‌های دینی میان نسل جوان اظهار داشت: ارتباط چهره به چهره روحانیون و دانش‌آموزان از اهداف طرح معراج است.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح در مراکز آموزشی شهرستان افزود: طرح آموزشی معراج با هدف آموزش مفاهیم دینی و قرآنی به دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان شهرستان برگزار می‌شود.
سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان تصریح کرد: در اجرای این طرح ستاد اقامه نماز به عنوان حلقه وصل بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه توانسته اقدامات مؤثری صورت دهد.
وی اضافه کرد: اجرای طرح معراج، کار مشترکی است که با همکاری حوزه علمیه، ستاد اقامه نماز و فرمانداری صورت گرفته است.
رمضانی بیان کرد: هم‌‌اکنون هماهنگی با مدارس، روحانیون و ستاد اقامه نماز صورت گرفته است و به زودی طرح مورد نظر را در 60 مرکز آموزشی این شهرستان برگزار خواهیم کرد.
به گفته وی، استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان و اولیا از تعالیم دینی و آموزه‌های عرفانی، این مهم ما را بر آن داشت که امسال طرح معراج را اجرا کنیم.
سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: در ابن زمینه روزانه روحانیون یک تا یک و نیم ساعت در مدارس حاضر شده و در جلسات پاسخ‌گویی به شبهات در جلسات شورای دانش‌آموزی و معلمان مدارس شرکت خواهند کرد.
وی برقراری ارتباط میان نسل جوان و روحانیت و  حل شبهات ذهنی دانش‌آموزان را از دیگر اهداف اجرای این طرح در مدارس اعلام کرد و افزود: مدیران و معلمان مدارس به‌ صورت جدی به این طرح بنگرند و در راستای تقویت طرح معراج در مدارس همکاری لازم را داشته باشند.
رمضانی با اشاره به اهمیت این طرح در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان، اظهار داشت: نسل جوان آینده‌ساز جامعه و میهن اسلامی هستند که باید با تربیت و ارائه آموزش و آگاهی لازم به مسیر صحیح هدایت شوند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول