اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

حمیدرضا حاجی‌بابایی: 15 میلیارد ریال برای طرح‌های آموزش و پرورش کرمانشاه تصویب شد

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش از تصویب یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در جلسه هیئت دولت برای طرح‌های آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی: 15 میلیارد ریال برای طرح‌های آموزش و پرورش کرمانشاه تصویب شد
حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه بخشی از این اعتبارات از وزارت آموزش و پرورش و بخشی نیز از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری تامین می‌شود، افزود: این اعتبارات برای ساخت یک مرکز کانون فکری پرورشی کودکان و نوجوانان، سالن‌های ورزشی، استخر و دیگر مراکز آموزشی در طول سه سال  هزینه می‌شود.
وی درباره 400 نفر نیروی مازاد آموزش و پرورش ناحیه یک و 2 کرمانشاه، گفت: باید تراز نیرو را حفظ کنیم ما در بخش خواهران افزایش نیروی زیادی داریم که باید تعدیل شود و امیدواریم به زودی ساماندهی لازم در این راستا صورت گیرد.
حاجی‌بابایی درباره تعطیل شدن مدارس در روزهای پنج‌شنبه که مشکلاتی را به وجود آورده، گفت: تلاش ما این است که مدارس دو شیفته نداشته باشیم وقتی هم نیروی کاری لازم و هم فضای کافی وجود دارد دلیلی بر تراکم دانش‌آموزان نیست لذا باید امکانات لازم را در راستای تک شیفته کردن تمام مدارس بکار ببریم چرا که حق طبیعی همه دانش‌آموزان است که نوبت صبح در کلاس حاضر باشند.
حاجی‌بابایی افزود: تراکم دانش‌آموزان در کلاس درس در مدارس خاص 30 نفر و در مدارس دیگر هم تا 35 نفر است و میانگین کشوری هم در کشور 23 نفر است که به دلیل عدم فضا یا امکانات و یا اسرار مردم این تراکم در برخی مدارس افزایش می‌یابد.
وی تصریح کرد: تمام تلاش ما در بکارگیری امکانات و فضای لازم آموزشی برای کاهش تراکم کلاس‌ها است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول