اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تکمیل پروژه‌های عمران انجام شد؛

اختصاص 22 میلیارد ریال اعتبار به آموزش و پرورش اردبیل

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: ‌امسال برای تکمیل پروژه‌های عمرانی فصل آموزش و پرورش 22 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

اختصاص 22 میلیارد ریال اعتبار به آموزش و پرورش اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش اردبیل به مناسبت هفته اولیا و مربیان اظهار داشت: در پنج سال گذشته 82 پروژه با 412 کلاس و مجموعا 67 هزار و 394 متر مربع به فضاهای آموزشی در سطح مدارس شهرستان اردبیل اضافه شده است.
وی با یادآوری اینکه در نیمه اول سال جاری 54 کلاس آموزشی با هفت هزار و 811 متر مربع در اختیار دستگاه تعلیم و تربیت قرار گرفته است، گفت: با هدف سرعت‌بخشی به پایان پروژه‌های عمرانی مورد نیاز در فصل آموزش و پرورش  22 میلیارد ریال به تاسیسات آموزش و پرورش  اختصاص یافته است.
این مسئول با تاکید بر هوشمند سازی 20 درصد از مدارس در نواحی مختلف شهرستان اردبیل تصریح کرد: اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس باید در اقدامی هماهنگ و با اطلاع مسئولان آموزش و پرورش نسبت به رفع نواقص و کاستی‌های موجود در تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی و ورزشی اقدام بهینه‌ای داشته باشند.
فرماندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه پایه و اساس هر پیشرفتی را باید در سایه قابلیت‌های موجود نظام تعلیم و تربیت هر جامعه‌ای جستجو کرد، افزود: سنگ‌بنای توسعه جامعه نیز در سایه مشارکت مسئولانه مردم و مسئولیت‌پذیری اولیای دانش‌آموزان است که می‌تواند در تعاملی نزدیک و صمیمانه پیشرفت‌های علمی و اخلاقی دانش‌آموزان را هموار سازند.
وی پیکره آموزش و پرورش را امانتدار خانواده‌ها اعلام کرد و افزود: خانواده و مدرسه پایگاه اصلی تربیت و زیربنای مستحکم در ساخت شخصیت اجتماعی افراد است که می‌توانند در حفاظت از ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی ایفای نقش نموده و با مشاوره‌های علمی و اصولی زمینه رشد اجتماعی دانش‌آموزان را توسعه دهند.
این مسئول همچنین با یادآوری سیاست اخیر آموزش و پرورش در تدوین برنامه‌‌های مراکز آموزشی و اولویت‌بندی در تک شیفته کردن مقاطع مختلف تحصیلی خاطرنشان کرد: جمع‌بندی آخرین وضعیت و احصای نقاط مثبت و مفید این طرح با لحاظ کردن آخرین نیازمندی‌های فضاهای آموزشی در رفع کاستی‌های موجود به شکل شایسته موثر بوده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول