اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح:

اتصال به ولایت‌فقیه عاقبت به‌خیری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر امروز به دنبال عاقبت ‌به‌خیری هستیم باید از ولایت‌فقیه که انشعابی از ولایت‌الله است فاصله نداشته باشیم.

اتصال به ولایت‌فقیه عاقبت به‌خیری است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نصرالله فتحیان ‌در مراسم افتتاح بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب(ع) که با حضور فرمانده و معاونان سپاه علی بن ابیطالب(ع)، کارکنان و کارمندان این بیمارستان برگزار شد، سخنان خود را  با ذکر خاطره‌ای از سال 64 آغاز ‌و اظهار کرد: قرارگاه مرکزی کربلا قبل از عملیات والفجر 8، میزبان آیت‌الله بهاالدینی بود که در این جلسه فرماندهانی همچون شهیدان خرازی، صیاد شیرازی، احمد کاظمی و... حضور داشتند که یکی از افراد رمز عاقبت به‌خیری را از ایشان سؤال کرد.
وی افزود: ایشان در جواب حلال خدا را حلال و حرام خدا را حرام شمردن، به عنوان رمز عاقبت به‌خیری مطرح کرد و خدمت به خلق خدا را دومین رمز عاقبت به‌خیری دانست.
رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آیت‌الله بهاالدینی فاصله گرفتن از امام خمینی(ره) را موجب انحراف و هلاک عنوان کرد.
به گفته وی، اگر امروز به دنبال عاقبت به‌خیری هستیم باید از ولایت‌فقیه که انشعابی از ولایت‌الله است فاصله نداشته باشیم و این امر قلبی است و تنها به زبان مربوط نمی‌شود.
رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز حتی اگر در ذهن نیز انحرافی ایجاد شد، باید خود را نهیب زد.
فتحیان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: خانواده شهید زین‌الدین در دیدار با مقام معظم رهبری، تقویت درمانگاه سپاه علی بن ابیطالب (ع) را از ایشان خواستار شدند.
وی با بیان اینکه درمانگاه علی بن ابیطالب(ع)‌ ظرفیت بیمارستان شدن را دارا بود، عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با وزارت بهداشت و مسئولان سپاه برای تبدیل این مرکز به مرکز درمانی بزرگ‌تر صورت گرفت.
رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یک میلیارد تومان هزینه‌های صرف شده برای تقویت این بیمارستان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، یک میلیارد تومان نیز از سوی فرماندهی کل سپاه و 2 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات استانی اختصاص یافت.
فتحیان گفت: این اتفاق ظرف مدت یک سال انجام شد و باید توجه داشت که این امر در سیستم‌های دولتی قابل اجرا نیست و تنها در سیستم‌های انقلابی امکان‌پذیر است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول