اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافق خبر داد:

اختصاص 7.5 میلیون تومان به کانون‌های مساجد بافق

خبرگزاری فارس: فرماندار بافق از اختصاص مبلغ 7 میلیون و 500 هزار تومان به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بافق خبر داد.

اختصاص 7.5 میلیون تومان به کانون‌های مساجد بافق
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حسین ندافیان ظهر امروز در نشست مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بافق با بیان اینکه دشمنان نظام هر لحظه با ترفند جدید و جنگ نرم اقدام به هجمه علیه فرهنگ غنی اسلامی کرده‌اند، اظهار داشت: مهم‌ترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن، کار فرهنگی هنری با محور قرار دادن موازین اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری در این راستا نقش بسیار مهمی ایفا کرده و می‌کنند.
فرماندار بافق با اشاره به اینکه عمل به منویات مقام معظم رهبری باید سرلوحه فعالیت‌های مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قرار گیرد، رونق گرفتن فعالیت‌های تربیتی مساجد شهرستان را گامی مهم در راه اعتلای فرهنگ غنی اسلامی برای جوانان عنوان کرد.
وی افزود: توسعه کیفی کانون‌ها، تشکیل حلقه‌های ایمانی، ارائه آموزش و توانمندسازی جوانان و نوجوانان فعال در مساجد و ارائه برنامه‌های جامع تربیتی از جمله فعالیت‌هایی است که در راستای احیای فعالیت‌ها و کارکردهای مساجد شهرستان باید انجام گیرد.
ندافیان همچنین مدیران کانون‌های مساجد شهرستان بافق را به تلاش برای جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مساجد و شرکت در برنامه‌های فرهنگی و نمازهای جماعت فراخواند و از آنها خواست تا ضمن اهتمام به توسعه بحث نشاط معنوی در بین اعضای کانون‌ها، برای احیا و تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری مساجد نیز برنامه‌ریزی کنند.
وی خاطرنشان کرد: مبلغ 7میلیون و 500 هزار تومانی که به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بافق اختصاص یافته از محل اعتبارات فرمانداری شهرستان بافق بوده که باید در بخش فرهنگی هزینه شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستان گفت: مسئولان شهرستانی باید با توجه ویژه به کانون‌های مساجد، زمینه رشد و ارتقای آنها را فراهم کرده و حمایت ویژه‌ای از کانون‌های مساجد به عمل آورند.
عذرا کریمی با اعلام اینکه هم‌اکنون 15 کانون فرهنگی هنری در سطح شهرستان به فعالیت مشغول هستند، تصریح کرد: مهم‌ترین فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مقابله با شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه اسلام و انقلاب است.
وی تعامل و همکاری مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان بافق با اداره فرهنگ ارشاد اسلامی را خوب ارزیابی کرد و افزود: تمام تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمام همکاران در این اداره بر این است که کانون‌های فرهنگی مساجد با ساماندهی هر چه بهتر به فعالیت پرداخته و ماموریت خود را در زمینه مقابله با تهاجم نرم دشمن به خوبی انجام دهند.
در این نشست مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و برای انسجام فعالیتهای فرهنگی و هنری راهکارهایی را ارائه کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول