اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد:

سرمایه‌گذاری آموزش سلامت بر روی دانش‌آموزان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: سرمایه‌گذاری‌های آموزش سلامت بر روی حدود 14 میلیون دانش‌آموز در کشور می‌تواند موجب تحول در جامعه شود.

سرمایه‌گذاری آموزش سلامت بر روی دانش‌آموزان کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه عصر امروز در آیین گشایش سمینار بین‌المللی سلامت مدرسه اظهار داشت: حدود 14 میلیون دانش‌آموز در کشور داریم که با توجه به گروه سنی ویژه‌ای که دارند دارای توانایی بالای آموزش‌پذیری و یادگیری هستند که سرمایه‌گذاری بر روی آنها می‌تواند موجب تحول در جامعه شود.
ایمانیه افزود: با ارائه برنامه‌های هماهنگ آموزشی در زمینه سلامت به دانش‌آموزان می‌توانیم با کمترین هزینه بالاترین فایده را داشته باشیم.
وی ابراز داشت: بسیاری از بیماری‌هایی که جامعه را تهدید می‌کنند با آموزش معلمان و انتقال به دانش‌آموزان می‌تواند به راحتی کنترل شود و این مسئله در زمینه آموزش‌های پیشگیری نیز بسیار موثر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مناسب بودن برگزاری سمیناری با موضوع سلامت مدرسه، گفت: واحد بهداشت مدارس این دانشگاه مستندات علمی این سمینار را به منظور برنامه‌ریزی و اجرا مورد توجه قرار می‌دهد.
در ادامه این سمینار مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز گفت: بهداشت کم هزینه‌تر و بهتر از درمان است، بنابراین برای نهادینه کردن فرهنگ سلامت باید به آموزش دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای شود.
محمدحسین روزی‌طلب افزود: آموزش و پرورش برای نهادینه کردن فرهنگ در ابعاد مختلف جامعه نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌ها دارد که ما از مشارکت آنها استقبال می‌کنیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول