اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی نخستین کنگره فناوری اطلاعات در سلامت:

ارائه 100 مقاله در کنگره ملی فناوری اطلاعات در سلامت

خبرگزاری فارس: دبیر علمی نخستین کنگره فناوری اطلاعات در سلامت از ارائه 100 مقاله در این کنگره خبر داد.

ارائه 100 مقاله در کنگره ملی فناوری اطلاعات در سلامت
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدصادق رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین کنگره فناوری اطلاعات در سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: علم به صورت تصاعدی در حال پیشرفت است که حیطه‌های مختلف را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه یکی از این حوزه‌ها، حوزه سلامت است، افزود: جامعه‌ی با بیش از 100 هزار پزشک داریم که روند تحصیلاتشان بر اساس دانش تکنولوژی نبوده و امروز باید خودآموزی کنند.
رضایی با بیان اینکه فرآیند تشخیص و درمان به صورت سرسام‌آور پیشرفت می‌کند، یادآور شد: اگر در حوزه فناوری اطلاعات تلاش نکنیم بسیار عقب می‌مانیم و رسیدن به مقصد بسیار سخت خواهد بود.
این مسئول با اشاره به اینکه کنگره فناوری اطلاعات در سلامت، کشوری بود، تصریح کرد: اما با همت برخی از استادان، کنگره به کشورهای خارجی هم مرتبط شد.
رضایی با بیان اینکه 700 مقاله رسیده به دبیرخانه کنگره توسط 20 داور بررسی شد، ادامه داد: 300 مقاله ارزش ارائه در کنگره را داشت، اما به دلیل کمبود زمان، فقط 100 مقاله انتخاب شدند.
دبیر علمی نخستین کنگره فناوری اطلاعات در سلامت با اشاره به اینکه چالش‌های فناوری اطلاعات و راهکارها در روز دوم کنگره مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این کنگره،9 کارگاه هم دائر است.
وی با بیان اینکه مخابرات هزینه بسیار سنگینی برای پهنای باند از دانشگاه دریافت می‌کند، گفت: برای تولید علم نیاز به بستر مناسب داریم.
این مسئول در پایان اذعان داشت: باید راهکارهای مناسب را پیدا کنیم که این هزینه سنگین به دانشگاه تحمیل نشود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول