اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد:

کسب 33 مدال توسط بانوان رزمی‌کار فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از کسب 33 مدال رنگارنگ توسط بانوان تیم‌های رزمی این شهرستان در مسابقات اخیر خبر داد.

کسب 33 مدال توسط بانوان رزمی‌کار فریدونکنار
فرشید قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: تیم‌های رزمی‌کار بانوان شهرستان فریدونکنار در رده‌های مختلف مجددا افتخارآفرینی کردند.
قدیمی افزود: نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان شهرستان فریدونکنار در همه این رشته در سطح مطلوبی از آمادگی هستند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار در تشریح مدال‌آوران و مقام‌های کسب شده بانوان ورزشکار شهرستان فریدونکنار بیان کرد: محدثه احدی، بهاره بابازاده و سوگند عموئی در تکواندوی نونهالان به ترتیب نقره و دو برنز گرفتند.
وی ادامه داد: سید ریحانه مشهدی، سولماز محمدعلی‌پور، زهرا فاضلی، لیلا پورحسین عربی، فاطمه زهرا صالحی و محدثه صدری کناری نیز در رزمی سبک فول کینگ بوکسینگ نونهالان گردن آویز طلا را از آن خود کردند.
قدیمی بیان کرد: همچنین مبینا براری، زهرا حسین پور، راحله رحمتی، معصومه شادلو، مهدیه رمضانی و فاطمه گل در کاراته سبک کومیته نونهالان موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.
وی تصریح کرد: سیده فرزانه نورانی و مهسا اسماعیل زاده در کاراته سبک کومیته امید نیز با کسب عنوان اولی نشان طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویختند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار همچنین از نازنین رضایی، فاطمه مجیدی، مهسا محمدی، منا پازواری، کوثر باقری، فاطمه فخر نبوی، مهلقا محمدی، ماندانا پوررضا، مرضیه کریمیان، فاطمه محمدی، فاطمه زهرا احمدی، مدیسا دلاور، سوگند پرکار، آمنه ولی زاده، سیده فاطمه محمدی و فاطمه نعمتی به‌عنوان دیگر مدال آوران بانوی تیم‌های رزمی کاران منطقه در مسابقات کشوری در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نام برد.
به گفته قدیمی رقابت‌های تکواندو، ورزش‌های رزمی سبک فول کیگ بوکسینگ و کاراته در سبک کومیته در سطح استانی و کشوری برگزار شده است.
وی با رضایت از عملکرد بانوان رزمی کار شهرستان فریدونکنار از اجرای برنامه‌های حمایتی و پشتوانه‌ای برای ایجاد رغبت بیش از پیش و تجلیل از این قهرمانان خبر داد.
انتهای پیام/ح20
 
   
 
  
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول