اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان رفاهی شهرداری شاهین شهر:

شاهین شهر 18هزار ورزشکار فعال دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان رفاهی شهرداری شاهین شهر گفت: 18هزار ورزشکار شاهین شهری روزانه در سالن‎های ورزشی این شهر تحت تعلیم قرار می‎گیرند.

شاهین شهر 18هزار ورزشکار فعال دارد
سید رسول هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین شهر اظهار داشت: در هدف‌گذاری‎های سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، توسعه امر ورزش همگانی و به کارگیری ساز و کارهایی که به وسیله آن سلامت شهروندان تضمین شود، از مهم‌ترین شاخصه‎های تدوین شده در تکالیف این سازمان است.
وی افزود: این امر، پس از گذشت سه سال از آغاز به کار سازمان رفاهی شهرداری شاهین شهر، ظرفیتی معادل 65.14 درصد از کل برنامه‎ها را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل سازمان رفاهی شهرداری شاهین شهر با اشاره به اینکه از هر پنج شهروند شاهین شهری، سه نفر به امکانات ورزشی دسترسی دارند و سازمان رفاهی برای آنها برنامه‎های خاصی را ارائه می‌کند، بیان داشت: توجه شهرداری به ایجاد زیرساخت‎های ورزشی که می‎توان آن را از قواعد شهر سالم برشمرد، سبب شده تا تنها در مجموعه‎ ورزشی تختی روزانه 8هزار ورزشکار تحت تعلیم اصول ورزشی قرار گیرند و این در حالی است که در سایر ورزشگاه‎ها نظیر گلدیس و ورزش‌خانه ذوالفقار و نیز با تعبیه امکانات ورزشی در فرهنگسراهای مختلف رقم مذکور تا 18هزار  ورزشکار افزایش داشته است.
وی ادامه داد: در بررسی آماری عملکرد سازمان رفاهی ظرف شش‎ ماهه گذشته 16 مورد کوهگشت خانوادگی، 10 مورد پیاده‌روی عمومی شهری، 12مورد مسابقه جامع دوچرخه‌سواری در مقاطع سنی مختلف، 13 مورد همایش اسکیت سواری ویژه نونهالان، انجام مسابقات خانواده برتر ورزشی، انجام 12 مورد مسابقه دو همگانی ، 24 مورد همایش رزمی‌کاران و انجام ورزش صبحگاهی به طور روزانه در پارک‌های شهر از جمله برنامه‎های ورزشی است که توسط این مرکز سازماندهی شد.
هاشمیان گفت: برگزاری شش دوره مسابقات محله‌ای، 18 مورد مسابقات ویژه بانوان، هشت مورد مسابقات مختلف استانی و کشوری و انجام انواع مسابقات تفریحی ورزشی از قبیل تیراندازی با تپانچه، صخره‌نوردی، بازی‎های سنتی و قومی از دیگر فعالیت‎های سازمان در این مدت است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول