اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته تربیت‌بدنی؛

120 برنامه ورزشی در استان مرکزی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی از برگزاری 120 برنامه ورزشی در هفته تربیت‌بدنی و ورزش در استان خبر داد.

120 برنامه ورزشی در استان مرکزی اجرا می‌شود
خسرو قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از 26 مهر ماه تا دوم آبان‌ماه به نام هفته تربیت‌بدنی نامگذاری شده که در این هفته برنامه‌های متنوع ورزشی در سطح استان اجرا خواهد شد.
وی تصریح کرد: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با شعار ایران با نشاط و سلامت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی است که 29 مهر ماه در سراسر شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی با اشاره به تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان بیان داشت: توجه به ورزش همگانی از سیاست‌های مهم این وزارت‌خانه است که در این راستا برنامه‌‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.
این مسئول ادامه داد: ورزش از مهم‌ترین خواسته‌ها و نیازهای افراد جامعه به ویژه جوانان است که باید زمینه جذب همگان به ورزش را با فرهنگ‌سازی فراهم ساخت.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی با اشاره به عملکرد مثبت و قابل قبول ورزشکاران استان در چند سال اخیر گفت: ورزش استان در سال‌های اخیر پیشرفت بسیار خوبی در رشته‌های ورزشی داشته که حضور ورزشکار در تیم‌‌های ملی و درخشش و کسب افتخار در میادین ملی، آسیایی و جهانی گواه این ادعاست.
قمری ادامه داد: امسال ورزشکاران استان یکی پس از دیگری در میادین ورزشی با کسب مدال موجب افتخار و سربلندی مردم این استان شدند.
وی در ادامه برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان، قهرمانان و مدال‌آوران، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، عطرافشانی قبور شهدا، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، تجلیل از زحمتکشان و خادمان عرصه ورزش و... را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در استان اعلام کرد.
مدیرکل تربیت‌بدنی استان مرکزی با اشاره به برگزاری جلسه شورای ورزش همگانی اذعان داشت: در این جلسه مقرر شد مصوبات اجرایی نشده از سوی دستگاه‌ها برای اجرا توسط استانداری به دستگاه‌های عضو شورا ابلاغ شود تا نسبت به اجرای شدن مصوبات اقدام شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول