اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال:

سرانه فضای ورزشی روباز در خلخال 70 سانتی‌متر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: در حال حاضر سرانه فضای ورزشی روباز در شهرستان خلخال بیش از 70 سانتی‌متر است ودرصدد ارتقای این سرانه هستیم.

سرانه فضای ورزشی روباز در خلخال 70 سانتی‌متر است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر مرسلی پیش از ظهر امروز  در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور خلخال از دستیابی به اهداف برنامه چهارم توسعه در امر رسیدن به استاندارد سرانه فضای روباز ورزشی در خلخال خبر داد.
این مسئول اظهار داشت: هم اکنون سرانه فضای ورزشی روباز در خلخال بیشتر از 70 سانتی‌متر است که با احداث و تکمیل پروژه‌‌های در حال اجرا و در دست اقدام، میادین ورزشی فوتبال روستایی در آینده به یک متر مربع افزایش می‌یابد.
مرسلی در ادامه از در حال احداث بودن چهار باب سالن ورزشی چند منظوره در روستاهای برندق، شال، لرد و طوالش در سه بخش خورش‌رستم، شاهرود و مرکزی شهرستان خلخال خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود بهره‌برداری از این پروژه‌ها تا دهه مبارک فجر امسال آغاز شود.
در این مراسم حجت‌الاسلام رشتبری، امام جمعه خلخال نیز به اهمیت ورزش در تزکیه نفس و اصلاح اخلاق فردی و اجتماعی پرداخته و با اشاره به تلاش دشمن در تسخیر ذهن جوانان جامعه، پرداختن به مقوله ورزش را یکی از راهکارهای اساسی در مقابل این تهاجم اعلام کرد.
در ادامه فرماندار خلخال نیز از احداث سالن طبقاتی چند منظوره ورزشی شهر خلخال در آینده نزدیک خبر داد و اجرای این پروژه را یکی از خواسته‌های ورزشکاران اعلام کرد.
ذبیح‌الله عبداللهی اشتغال را مهم‌ترین دغدغه مسئولان دولت اعلام کرد و افزود: در تلاش هستیم تا زیرساخت‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان خلخال را فعال و توانمند کنیم.
وی با اشاره به تدوین سند توسعه اشتغال شهرستان و آبرسانی به روستاها، گفت: امسال اعتبارات آبرسانی در شهرستان خلخال سه برابر شده و با توجه به اینکه مجتمع آبرسانی در بخش مرکزی در حال اجراست، امسال در فاز اول این طرح شاهد آبرسانی به پنج روستا خواهیم بود.
این مسئول همچنین در مورد مجتمع آبرسانی برندق نیز گفت: مطالعات این مجتمع آبرسانی پایان یافته و با اتمام این طرح 24 روستا زیر پوشش آب شرب سالم قرار می‌گیرند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از 273 نفر از ورزشکاران مدال‌آور خلخال در عرصه رقابت‌های استانی، ملی و جهانی و نیز روسای هئیت‌های ورزشی برتر تجلیل شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول