اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

سرشماری نقش مهمی در توسعه دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: سرشماری نفوس و مسکن و انجام دقیق آن نقش مهمی در توسعه شهرستان کمتر توسعه یافته قلعه‌گنج دارد.

سرشماری نقش مهمی در توسعه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسن مرادی بعد از ظهر امروز در جمع مأموران سرشماری شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: در بحث آمارگیری باید در حد یک کار ملی تلاش شود و سرنوشت شهرستان در دستان مأموران سرشماری است.
وی با بیان اینکه  آمار پایه‌گذار توسعه زیربنایی و اقتصادی و فرهنگ است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته این طرح جدی گرفته نشده است و امروز شهرستان قلعه‌گنج در زمره شهرستان‌های کمتر توسعه یافته گنجانده شده است و در سال جاری باید تمام تلاش و همت خود را در راه آبادانی آن صرف کنیم.
وی خطاب به مأموران افزود: انگیزه فردی شما فرا شهرستانی باشد و نگذارید، حق کسی در دورترین مناطق نیز پایمال شود و وقتی  وارد محوطه فراوانی کار می‌شوید، دهیاران و شوراها و بزرگان روستا را نیز توجیه کنید که  این روند تلاش جمعی را بیشتر می‌کند.
مرادی گفت: مأموران سعی کنند تا از کوچکترین و ریزترین برداشت‌های آماری نکته‌برداری کنند و در این طرح بگنجانند.
وی از طرح سرشماری به عنوان یک کار ملی یاد کرد و اذعان داشت:  باید در روستاها و شهرها افراد غایب و کارگران فصلی بررسی و به دقت سرشماری شوند تا حقی از این شهرستان ضایع نشود.
فرماندار قلعه‌گنج به نحوه گزینش افراد اشاره کرد و بیان داشت: مأموران از بین حدود 400 نفر گزینش شده و سعی بر این شده است تا افراد دلسوز، باسواد و باانگیزه و بر اساس مصاحبه و آزمون تئوری و عملی انتخاب شوند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول