اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان اعلام کرد:

بهره‌برداری 80 دستگاه اجرایی و نظارتی از نتایج سرشماری

خبرگزاری فارس: معاون‌ برنامه‌ریزی استاندار‌ کرمان گفت: نتایج حاصل از سرشماری نفوس و مسکن در بیش از 80 دستگاه اجرایی و نظارتی کشور بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری 80 دستگاه اجرایی و نظارتی از نتایج سرشماری
به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، محمد تکلو‌زاده ظهر امروز در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در بردسیر اظهار داشت: برای اجرای مناسب سرشماری لازم است، تمام مدیران در زمینه تأمین امکانات‌، تجهیزات و نیروی مورد نیاز ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان همکاری کنند.
وی اجرای این طرح سرشماری را دارای اهمیت زیاد دانست و گفت: از مردم و دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم تا مشارکت لازم را برای اجرای این طرح داشته باشند.
تکلوزاده افزود: با تصویب هیئت وزیران سرشماری نفوس و مسکن در سال 90 از دوم تا 22 آبان ماه به مدت 20 روز اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع همه مسئولیت دارند در این طرح مشارکت و همکاری داشته باشند.
رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان کرمان به تشریح اقدامات صورت گرفته برای تمهید مقدمات اجرای این سرشماری و تبیین وظایف هر یک از دستگاه‌های اجرایی پرداخت و بیان داشت: تعامل و همکاری عوامل سرشماری نفوس و مسکن رمز موفقیت در برگزاری این طرح ملی است.
وی عنوان کرد: در این سرشماری بیش از 207 سئوال از خانوارها پرسیده می‌شود که حدود 280 قلم اطلاعات از آنها استخراج و در اختیار بیش از 80 دستگاه اجرایی و نظارتی برای برنامه‌ریزی دقیق قرار می‌گیرد.
تکلو‌زاده در مورد وضعیت آمادگی استان کرمان برای اجرای طرح سرشماری گفت: استان کرمان طبق برنامه زمان‌بندی ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران کاملا آماده برای اجرای سرشماری و تمام امکانات و وسایل مورد نیاز این طرح فراهم شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول