اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران:

اجرای سرشماری مسکن گامی در تحقق سند چشم‌انداز است

خبرگزاری فارس: فرماندار چناران گفت: اجرای سرشماری نفوس و مسکن 90 گامی در راستای تحقق سند چشم‌انداز کشور است.

اجرای سرشماری مسکن گامی در تحقق سند چشم‌انداز است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدعلی حسینی با اشاره به تغییر الگوی جمعیتی در کشور و لزوم آگاهی از اطلاعات و جزییات بافت جمعیتی کشور برای ارائه الگوهای مناسب توسعه و پیشرفت اظهار کرد: اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن گامی در راستای تحقق سند چشم‌انداز 20 ساله کشور است.
وی با بیان اینکه طرح مذکور همزمان با سراسر کشور و نواختن زنگ سرشماری در مدارس، از دوم آبان در شهرستان چناران آغاز و تا 22 این ماه ادامه دارد، تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و دولتی موظف به داشتن نهایت همکاری با ستاد سرشماری شهرستان برای اجرای مطلوب این طرح ملی است.
رئیس ستاد سرشماری چناران تعداد افراد مشارکت‌کننده در سرشماری امسال را 140 نفر اعلام کرد و از مردم شهرستان خواست ضمن در اختیار داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی اعضای تحت تکفل خود، اطلاعات صحیح را در اختیار ماموران سرشماری قرار دهند.
حسینی اظهار کرد: اخذ اطلاعات صحیح مردم توسط آمارگیران، برقراری عدالت اجتماعی و اختصاص اعتبارات و امکانات لازم برای توسعه شهرستان را به ارمغان می‌آورد.
وی با بیان اینکه کمیته امنیتی سرشماری در شهرستان برای نظارت بر اجرای صحیح طرح تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند ماموران سرشماری را از طریق کارت شناسایی و جلیقه ویژه مرکز آمار ایران شناخته و اطلاعات خانوار خود را با آرامش خاطر به آنها ارائه کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول