اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت‌های اطلاع رسانی در سرشماری

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان بر استفاده مناسب از ظرفیت‌های اطلاع رسانی برای انجام هر چه بهتر سرشماری نفوس و مسکن 90 تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت‌های اطلاع رسانی در سرشماری
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی ظهر امروز در نشست سرشماری نفوس و مسکن 90 با بیان اهمیت آمار و اطلاعات پایه در برنامه‌ریزی‌های کلان کشور و استان‌ها، اظهارداشت: لازم است که برای اجرای این طرح به مردم اطلاع‌رسانی کنیم و در این زمینه فرهنگ‌سازی شود؛ مردم باید بدانند ارائه آمار و ارقام مشکلی برای آنها ایجاد نمی‌کنند و گمان نکنند که با ارائه آمار و اطلاعات خانوار خود ممکن است از امکاناتی محروم شوند.
وی تصریح کرد: از دستگاه‌های اجرایی همچون سازمان صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهیم که در زمینه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی همکاری‌های لازم را داشته باشند.
استاندار خوزستان با اشاره به وجود یک میلیون دانش‌آموز در مدارس استان، از مسئولان آموزش و پرورش خواست با رؤسای مدارس شهر و روستا و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها جلساتی برگزار کنند تا از این طریق برای آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص طرح سرشماری استفاده شود.
حجازی بر ضرورت دقت در اجرای صحیح و دقت در جمع‌آوری اطلاعات در طرح سرشماری نفوس و مسکن 90 در استان تاکید کرد و گفت: دقت در آمارگیری هدف اصلی است و باید میزان خطا در آمارگیری و سرشماری به صفر و یا به حداقل برسد.
وی تاکید کرد: همه باید با ماموران سرشماری همکاران کنند تا بدون دغدغه آمار جمع‌آوری شود. همچنین نیروی انتظامی در بعضی از مناطق استان در کنار آمارگیران حضور داشته باشند تا آمارگیران بدون عجله و با حوصله این کار را انجام دهند.
حجازی از فرمانداران خواست در صورت کمبود خودرو و نیروی انسانی، این موضوع را به استانداری اعلام کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول