اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد:

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب بزرگ‌ترین تولید‌کننده لبنی کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب بزرگ‌ترین تولیدکننده فرآورده‌های لبنی کشور در آمل به بهره‌برداری میرسد.

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب بزرگ‌ترین تولید‌کننده لبنی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در جلسه بررسی مصوبات سفر با اشاره به اینکه ایجاد تصفیه‌خانه در این کارخانه یکی از مهم‌ترین خواسته‌های روستاییان اطراف این منطقه بود، اظهار داشت: نداشتن این سیستم موجب نارضایتی مردم شده بود.
وی با بیان اینکه در دهه اول آبان ماه تصفیه‌خانه بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده لبنی کشور به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در این مراسم رئیس سازمان محیط زیست کشور حضور خواهد داشت.
اکبرزاده با اعلام اینکه تصفیه‌خانه شهرک صنعتی امامزاده عبدالله(ع) نیز آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: این دو پروژه همزمان با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرماندار آمل با تاکید بر اینکه 127 پروژه در دور سوم سفرهای استانی برای استان مازندران تعریف شده، گفت: این پروژه‌ها به صورت مشترک ارائه شده و هر شهری باید سهم خود از این پروژه‌ها را دریافت کند.
وی با اشاره به اینکه در این سفر شش پروژه اختصاصی برای این شهرستان تعریف شده، یادآور شد: 11 پروژه نیز به صورت مشترک با شهرهای دیگر مازندران برای آمل در نظر گرفته شده است.
اکبرزاده با تاکید بر اینکه پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی باید از روند اجرایی مناسبی برخوردار باشند، عنوان کرد: کند شدن اجرای این پروژه تاثیر اجرای پروژه‌ها را از بین می‌برد.
این مسئول با اعلام اینکه پروژه‌ای که با تاخیرهای زیادی همراه باشد شیرینی آن در نزد مردم از میان می‌رود، گفت: باید پروژه‌ها در زمان مقرر اعلام شده به بهره‌برداری برسند چون طولانی شدن پروژه مشکلاتی را برای مردم در بر دارد.
فرماندار آمل طولانی شدن پل روگذر امام حسین(ع) را مورد نارضایتی مردم اعلام کرد و اذعان داشت: همه مسئولان استانی نسبت به این موضوع واقف هستند و قول داده‌اند این پروژه‌ به زودی به بهره‌برداری برسد.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول