اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

بیداری اسلامی تمام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از شرق تا غرب عالم را بیداری و التهاب فراگرفته که این آرزوی امام و شهدا بود.

بیداری اسلامی تمام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز محمدرضا نقدی در همایش فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی استان تهران در سالن همایش‌های ولی‌عصر (عج) شهرری با تاکید بر لزوم حفظ هوشیاری نسبت به توطئه مصادره قیام مستضعفان جهان گفت: سرعت تحولات در عالم بسیار بالاست و اگر درنگ کنیم از قیام بزرگی که خود منشأ آن بوده‌ایم عقب می‌مانیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وعده امام راحل مبنی بر فروپاشی شوروی افزود: تا دو دهه پیش ابرقدرتی به نام شوروی در جهان وجود داشت به همین قلدری و خصومت آمریکا، اما امروز سخن گفتن از آن ذیل موضوع تاریخ صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: به زودی آمریکاهم فرو ریخته و خلأ قدرتی در جهان پدید می‌آید که دشمنان در پی پرکردن آن برمی‌آیند، باید هوشیار باشیم و با ارائه و معرفی اسلام ناب محمدی به ملت‌های جهان این مکتب الهی را بر جهان حاکم کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر مسئله کادرسازی برای اداره آینده جهان اظهار داشت: انقلاب جهانی ما نیازمند کادرسازی و تربیت عناصری است که بتوانند در مقیاس جهانی ایفای نقش کنند و این وظیفه اصلی بسیج است.
نقدی با اشاره به لزوم حفظ میراث شهدا خاطر نشان کرد: کادرسازی و تربیت نیروهای کارآمد و باتقوا با برگزاری همایش میسر نیست بلکه این نظام تربیتی بسیج است که در این موضوع راهگشا است.
وی با اشاره به لزوم اصلاح درس آمادگی دفاعی اظهار داشت: درس آمادگی دفاعی باید زنده و پویا باشد و همراه با آموزش نظامی، ارزش‌های دفاع مقدس را نیز به دانش آموزان منتقل کند.
نقدی افزود: آموزش دفاعی باید توأم با روح دفاع مقدس باشد و در این زمینه باید از ظرفیت جانبازان و خانواده‌های شهدا در کلاس‌های درس دفاعی استفاده شود.
وی با بیان این مطلب که خروجی نظام تربیتی بسیج و درس آمادگی دفاعی باید تربیت خیل جوانان انقلابی باشد، گفت: بسیج باید حسین فهمیده‌های امروز را تربیت کند که در هر زمان قدرت تشخیص و عمل به تکلیف انقلابی را داشته باشند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تصریح کرد: امروز که دانش آموزان مجاهد نمی‌توانند مثل حسین فهمیده اسلحه به دست گرفته و جهاد مسلحانه کنند؛ عرصه بیداری اسلامی باز است و می‌توانند با فراگیری علوم روز و خودسازی معنوی به هدایت جامعه بپردازند.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول