اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده کل سپاه:

امواج بیداری اسلامی خاموش ناشدنی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امواج بیداری اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی و خون‌های مطهر شهدا ایجاد شده، خاموش شدنی نیست.

امواج بیداری اسلامی خاموش ناشدنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار حسین سلامی ظهر امروز در دومین کنگره بزرگداشت شهدا و ایثارگران فناوری اطلاعات و ارتباطات (مخابرات) سپاه پاسداران با تأکید بر این مطلب اظهار داشت: شهیدان کسانی بودند که ملت و کشور ایران را در بالاترین قله‌ جاودانگی، عزت، پاکی و طهارت قرار دادند.
وی با اشاره به این نکته که قبل از ظهور داستان شهادت در جامعه، ما برای قهرمانان ملی به دنبال اسطوره‌ها کهن در شاهنامه بودیم، افزود: با شهادت این فرزندان آن‌قدر اسطوره‌های جاودانه و قهرمانان حقیقی و ماندگار تولید شد که دیگر آن افسانه‌ها رنگ باختند و واقعیت شهادت در قاب تصویر این مردان به خوبی تفسیر می‌کند و ما امروز به سرمایه‌های عظیمی دست یافتیم.
سردار سلامی با اشاره به این مطلب که بچه‌های دسته مخابرات در مقدم‌ترین خطوط دشمن حامل پیام‌های مردان بزرگ کشور بودند، خاطرنشان کرد: اینان کسانی هستند که در هدایت نبرد تا آخرین لحظه نقش حیاتی داشتند اینان نیروهای حیات بخش جنگ ما بودند و بچه‌های مخابرات با آن مقاومت‌ها، فداکاری‌ها، از خودگذشتگی‌ها، ایثارها و سختی‌کشی‌ها امروز پاسخ روشنی را به همه مسلمانان عالم هدیه کرده‌اند.
جانشین فرمانده کل قوا به ثمره خون‌های پاک شهیدان در توسعه بیداری اسلامی اشاره و تصریح کرد: این مقاومت و همچنین صبر و استقامت خانواده‌های آنان برای ملت‌های مسلمان یک مصداق و الگوی ممتاز و نمونه شده‌اند و همه متوجه شدند اگر یک ملت اراده کند که در مقابله قدرت‌ها بایستند هیچ نیرویی قادر نیست آنها را بشکند.
سلامی با اشاره به اینکه در طی 30 سال از عمر انقلاب اسلامی قدرت‌های پوشالی استکبار هیچ موفقیتی را در هیچ بعدی کسب نکرده‌اند، بیان داشت: این اتفاقات ثمره خون‌های جاری است که اینچنین توانستند هیمنه ظاهری و قدرت پوشالی استکبار به ویژه آمریکا را به همه نشان دهد و امواج بیداری اسلامی را بسازد و این امواج دیگر خاموش شدنی نیست.
وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در این عمر کوتاه انقلاب حقانیت اسلام را به زیبایی آشکار ساخته است، افزود: انقلاب جهت‌های بزرگی را به جای گذاشته از جمله حقانیت نعمت ولایت و آثار حکمت رهبری ولایی در مدیریت یک نظام سیاسی نیرومند و شهدایی که مانند ستارگان راه را به ما نشان می‌دهد و سنبل آزادگی، استقلال و استقامت ما هستند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این مطلب که شهدا انقلاب و دفاع مقدس از مردان نسل عاشورا هستند، بیان داشت: عاشورا با آن فرهنگ عمیق و عظیمی که از خود بجای گذاشت الگوی ملت‌های مسلمان و مردان ایران شد و ما در زمان معاصر دوباره در هشت سال دفاع مقدس عاشورای دیگری را دیدیم که الگوبرداری از راه امام حسین(ع) و اصحاب آن امام است.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول