اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

اتهامات آمریکا علیه ایران واکنش به همایش بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان گفت: اتهامات اخیر آمریکا مبنی بر نقشه ترور سفیر عربستان سعودی در آمریکا توسط جمهوری اسلامی ایران، واکنش این کشور نسبت به همایش بیداری اسلامی است.

اتهامات آمریکا علیه ایران واکنش به همایش بیداری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: دل آمریکایی‌ها از موفقیت چشمگیر ایران در برگزاری همایش‌ بیداری اسلامی و کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین به درد آمده و سبب شده چنین واکنش‌هایی از آنها رخ دهد.
وی در ادامه با اشاره به اختلاس اخیر بانکی افزود: این خیانت در کار بانکی صورت گرفته و پول مردم از بین نرفته است.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه عملیات بانکی در این اختلاس صیانت نشده است، تصریح کرد: اگر رفتار بانک‌داران کشور بر اساس موازین اسلامی باشد و آنها مؤمن باشند، چنین مواردی پیش نمی‌آید.
وی با اشاره به اینکه خداوند با جمهوری اسلامی است، ادامه داد: هرکسی در این کشور اسلامی خیانت کند، خیانتش افشا می‌شود.
طباطبایی‌‌نژاد در خطبه‌ دوم نماز جمعه به مناسبت‌های هفته جاری اشاره کرد و با بیان اینکه امروز روز جهانی استاندارد است، عنوان کرد: تشکیل اداره استاندارد سبب شده تا کالاهای نامرغوب و ناسالم کمتر به بازار بیاید، هرچند اگر مسلمانان تنها دستورات اسلام را انجام دهند، هرگز نیازی به استاندارد وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه خودروهای تولید داخل سال به سال بدتر می‌شود، اضافه کرد: خدا پیکان را رحمت کند که پس از خرید دیگر نیاز نبود تا پیچ‌هایش را محکم کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سالگرد شهادت پنجمین شهید محراب، آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی به دست منافقان اظهار کرد: وی به عنوان نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خدمات فراوانی انجام داد و امام خمینی (ره) نیز درباره این شهید بزرگوار، سخنان بارزی دارند.
وی در ادامه با بیان اینکه روز پیوند اولیا و مربیان نیز جزو مناسبت‌های هفته پیش‌رو است، گفت: خانواده‌ها و مربیان باید در تربیت فرزندان با هم هماهنگی کاملی داشته باشند.
طباطبایی‌نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دستور امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود:‌ این سازمان در تربیت و راهنمایی دینی نیروهای مسلح بسیار موفق بوده و امروز بصیرت و اعتقادات دینی این نیروها در کشور به مراتب بیشتر از نیروهای مسلح در اوایل انقلاب است.
وی در ادامه به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش اشاره و ادامه داد: اسلام به ورزش اهمیت فراوانی داده و آن را از حقوق مهم فرزندان بر والدین می‌داند.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در ورزش عمومی ضعیف هستیم، اضافه کرد: رسانه ملی باید با برگزاری برنامه‌ها و میزگردهای مختلف، فواید ورزش عمومی و جلوگیری آن از بسیاری بیماری‌ها را برای مردم تشریح کند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه و سخنان ارزشمند ایشان در جمع‌های مختلف، گفت: فرمایشات رهبری قلب مردم را نورانی می‌کند.
طباطبایی‌نژاد افزود: در حقیقت باید گفت که سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب در هر زمینه‌ای بدون نقص و کامل است ‌و ایشان استاد فوق اساتید در تمام زمینه‌ها هستند.
وی در ادامه به جوسازی اخیر آمریکا و عربستان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: این‌گونه رفتارها و برخوردها از سوی دشمنان، نشان‌دهنده جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه به ویژه پس از برگزاری همایش بیداری اسلامی و کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین است که دل دشمنان ما را سوزانده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادعای حمله به ایران را بی‌معنا خواند و گفت: صحبت‌های مقامات آمریکا و عربستان مبنی بر همکاری برای حمله به ایران نشان از سبک‌سری دشمنان کشور دارد.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول