اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله:

بیداری اسلامی در حج می‌تواند اوج قدرت خود را نشان دهد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله حج امسال را فرصت طلایی برای اوج‌گیری قدرت بیداری اسلامی عنوان کرد.

بیداری اسلامی در حج می‌تواند اوج قدرت خود را نشان دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی ظهر امروز در سومین روز از چهارمین همایش نقش شجره طیبه صالحین در کار و تولید در مشهد، اظهار داشت: اگر عمیق فکر کنیم می‌فهمیم هر چه در جمهوری اسلامی پیشرفت در همه زمینه‌ها ایجاد شده به‌واسطه وجود ضریح برکت امام رضا(ع) است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله تهران اظهار داشت: اگر امروز امنیت و فراوانی در کشور در حد بسیار خوبی وجود دارد، در هیچ جای دنیا چنین امنیتی وجود ندارد.
وی با اشاره به مصلحت نظام اسلامی که در طول 33 بوجود آمده اظهار داشت: مشکلاتی که در مسئولان 33 سال در این انقلاب بوجود آمد بدین معنی است که در این مدت 33 هزار بار این نظام وارد اتاق جراحی شده است.
گواهی با بیان این مطلب که حوادث انقلاب توسط افراد داخلی و خارجی صورت می‌گیرد، ادامه داد: از داخل آسیب‌هایی که می‌بینیم توسط افرادی صورت می‌گیرد که سر سفره انقلاب بزرگ شده‌اند، انقلاب به آنها نقش و نما داده و امام راحل به این افراد ارزش دادند.
وی با اشاره به حج امسال و فرضی که برای نشان دادن اوج قدرت بیداری اسلامی پیش آمده گفت: امسال فرصت طلائی بوجود آمده که در جریان حج، اگر مسلمانان متحد شوند، این جریان بیداری اسلامی در حج می‌تواند اوج قدرت خودش را نشان بدهد و یک انقلاب عظیمی در عربستان ایجاد کند.
وی با اشاره به سناریوی اخیر دشمن مبنی بر ترور سفیر عربستان گفت: دشمن نقشه خود را کشید و سریع سناریوی قاهره را طراحی کرد و نهایتا دو آدم ایرانی عقب مانده خودفروش وطن فروش را پیدا کردند و گفتند شما طرح ترور را قبول کنید و بعد در مصاحبه خود بگویید که کار شما بوده است.
گواهی در ادامه مطلب افزود: این افراد از قاچاقچیان بین‌المللی مواد بودند که گفتند ایران به ما وعده داده که اگر شما این کار را انجام دهید چندین محموله قاچاق را برای شما می‌فرستیم.
وی اظهار داشت: وزیر عربستان همچنین اعلام کرده که با کوچک‌ترین تحرک مخصوصا از طرف ایرانیان برخورد می‌کنیم و هیچ کس حق ندارد در حج شعار بدهد و راهپیمایی برگزار کند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمدرسول‌الله تهران سناریوها و طراحی‌های دشمن را از روی کرسی برای گسترش بیداری اسلامی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: کارهایی که دشمن انجام می‌دهد هر سناریوها و نقشه‌هایی که طراحی می‌کند از روی ترس است زیرا احساس می‌کند امسال در عربستان با انقلابی مثل مصر مواجهه می‌شود.
وی در پایان با بیان اینکه مسلمانان بیدار و آگاه هستند، گفت: ایرانی‌ها در حج امسال پخش می‌شوند و بارگیری می‌کنند و همچنین افراد را بر علیه کشورهای عرب و دیگر کشورها می‌کشاند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول