اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جیرفت:

عشق‌های خیابانی به طلاق منجر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: عشق‌های خیابانی‌، بیکاری‌، اعتیاد‌، فقر و مشکلات مالی از مهم‌ترین عوامل طلاق است.

عشق‌های خیابانی به طلاق منجر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام فرزاد احمد‌یوسفی ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان جیرفت اظهار داشت: آمار ازدواج در کشور رو به رشد است و‌ یکی از راه‌های کاهش این معضل مهم اجتماعی آموزش‌های رسانه‌ای و هشدارهای مشکلات پس از طلاق است.
وی افزود: کاهش اخلاق در میان زوجین و خودخواهی نسل جوان یکی از مهم‌ترین عوامل طلاق است.
احمدیوسفی تصریح کرد: جوانان به دلیل نداشتن اطلاعات کافی و صبر و تحمل همچنین خودخواهی حاضر به درک یکدیگر نبوده و گاهی بر سر موضوعات بسیار‌ ساده و پیش پاافتاده اقدام به طلاق می‌کنند.
وی دخالت‌های بی‌مورد خانواده‌ها را نیز یکی دیگر از عوامل‌ افزایش این معضل عنوان و خاطرنشان کرد: عشق‌های خیابانی‌، بیکاری‌، اعتیاد‌، فقر و مشکلات مالی نیز از دیگر عوامل طلاق است.
احمد‌یوسفی بیان کرد: جستجو برای تجارت از سوی مردان هم یک دلیل طلاق بانوان به حساب می‌آید و خانواده‌ها باید به خوبی با تبعات و مشکلات و اثرات منفی پس از طلاق آشنا شوند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت رفع آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد را یکی از بهترین راه‌های مقابله و کاهش طلاق عنوان کرد و افزود: آموزش‌های رسانه‌ای در کاهش آمار طلاق باید گسترده‌تر شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول