اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌استاندار قم خبر داد:

کاهش آمار طلاق در قم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به کاهش آمار طلاق استان در شش ماهه نخست امسال این مسئله را اتفاقی خوشایند دانست و بر لزوم تداوم اجرای طرح‌های مؤثر در زمینه پیشگیری و کاهش آمار طلاق در استان تاکید کرد.

کاهش آمار طلاق در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام محمد مهدی انصاری در سومین جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی استان که با حضور اعضای این کارگروه در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اقدامات برنامه‌ریزی شده برای اجرای طرح مکتب خانه‌های قرآنی در استان اظهار کرد: اجرای این طرح به گسترش و تقویت فرهنگ و آموزه‌های تعالی بخش قرآن در جامعه به ویژه در بین نسل‌های سوم و چهارم کمک خواهد کرد.
وی به برگزاری محافل و مجالس نورانی قرآن در محلات و هیئات مذهبی مختلف در طول سال اشاره و تصریح کرد: قرآن کانون نور و هدایت بوده و هر کس به نوعی سعی می‌کند در پناه و توسل به قرآن، از نورانیت و برکات معنوی آن بهره‌مند شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی گسترده و خوبی را در بخش‌های مردمی جامعه و نهادها و دستگاه‌ها شاهد هستیم، گفت: ساماندهی و نظام‌مند شدن این فعالیت‌ها ضروری بوده و لازم است تمام اقدامات و برنامه‌های قرآنی در استان به ویژه بخش مردمی آن، به صورت منسجم و نظارت شده، اداره و مدیریت شوند.
‌انصاری با اشاره به کاهش آمار طلاق استان در شش ماهه نخست امسال این مسئله را اتفاقی خوشایند دانست و بر لزوم تداوم اجرای طرح‌های مؤثر در زمینه پیشگیری و کاهش آمار طلاق در استان تاکید کرد.
وی افزود: طلاق از جمله موضوعات مهم اجتماعی است و بنابر این دستگاه‌های فرهنگی اجتماعی استان باید آن را به عنوان یک مسئله جدی و محوری قلمداد کرده و همواره اقدامات و طرح‌های مناسب برای حل این معضل را در دستور کار خود داشته باشند.
معاون استاندار قم با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی ریشه در عدم آگاهی دارد، آموزش را از جمله راهکارهای مؤثر در پیشگیری از آسیب‌ها دانست و گفت: پیچیدگی و اقتضائات زندگی امروزی ایجاب می‌کند که مهارت‌های زندگی به خانواده‌ها و جوانان آموزش داده شود.
در این جلسه مدیرکل بهزیستی استان طی گزارشی از وضعیت ازدواج و طلاق در استان، از رشد آمار ازدواج و کاهش آمار طلاق در قم طی شش ماه نخست امسال خبر داد.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول