اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

آمار طلاق در هرمزگان نگران کننده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: به دلیل سنتی بودن بافت جامعه هرمزگان، وجود آمار بالای طلاق در این استان نگران کننده است.

آمار طلاق در هرمزگان نگران کننده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری شامگاه شنبه در جمع مسئولان و کارکنان بهزیستی با بیان اینکه بحث جنجالی که اخیرا آمریکایی‌ها بر علیه ایران مبنی بر دخالت ایران در طراحی نقشه ترور سفیر عربستان به راه انداخته‌اند، اظهار داشت:‌ آمریکایی‌ها این را بدانند که این حرف و حدیث‌ها سال‌ها است که از طرف آنها گفته می‌شود و ملت ایران با تکیه بر مقام معظم رهبری می‌دانند این توطئه‌ها هیچ اثری در روند پیشرفت نظام ندارد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تودیع و معارفه مدیران کل بهزیستی هرمزگان با بیان اینکه افق دید عبدالله بازیار مدیر کل سابق بهزیستی هرمزگان بسیار بلند و تکمیل بود، افزود: کار در بهزیستی به‌عنوان عملی مقدس شناخته می‌شود که در عین حال نیز دارای پیچیدگی‌ها و سختی‌هایی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان ادامه داد: در مبحث پیشگیری و مشاوره بهزیستی می‌تواند زمینه سلامت هرچه بیشتر جامعه را فراهم آورد.
بامری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز آمار طلاق در استان هرمزگان در سطح بسیار بالایی قرار گرفته است، بیان کرد: هرمزگان منطقه‌ای است با بافتی سنتی، که وجود آمار کنونی در مبحث طلاق برای این منطقه بسیار نگران کننده است.
وی در ادامه خواستار کار بیشتر در امور اجتماعی استان توسط دستگاه‌های مختلف شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول