اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی:

دوره نظام لیبرال دموکرات به پایان رسیده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور گفت: دوره حکومت سرمایه‌داری و نظام لیبرال دموکرات به پایان رسیده است.

دوره نظام لیبرال دموکرات به پایان رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، علی‌محمد نائینی ظهر امروز در گردهمایی روشنگری و بصیرت در شهرستان زرند اظهار داشت: دوره حکومت سرمایه‌داری و نظام لیبرال دموکرات به پایان رسیده و جنبش‌های اسلامی نشانه آغاز و شکل‌گیری حکومت اسلامی در جهان است.
وی با اشاره به دهه‌های قبل و حکومت استعمار که حکومت زور و چماق و قدرت نظامی بود، افزود: تنها فرهنگ و نظامی که قدرت لیبرال دموکرات را به چالش می‌کشد، نظام اسلامی و تبیین راه و روش جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است.
نائینی تصریح کرد: استعمار با راه‌اندازی جنگ هشت ساله دفاع مقدس قصد فروپاشی جمهوری اسلامی را داشتند و با ترور و تجزیه قومی و راه‌های دیگر همه‌جانبه علیه ملت ایران به مبارزه پرداختند.
وی بیان کرد: آنها با برآورد اینکه سپاه و بسیج رسالت ندارد و ثبات سیاسی در ایران حاکم نیست، سعی در تصرف چند روزه ایران داشتند که با رهبری امام امت که امید و اطمینان را در دل مسئولان و نخبگان و مردم دمید و مشارکت مردم، پایان جنگ دشمنان به این نتیجه رسیدند که قدرت مردمی، بسیج و رهبری را برآورد نکرده بودند.
نائینی افزود: مدل سیاسی لیبرال دموکرات و اسلام ناب با دو اندیشه سیاسی متفاوت، هدف آمریکا لیبرالیزه کردن کشورهای غیرلیبرال از درون با تاثیر بر نخبگان و مسئولان و مردم و بی‌هویت کردن نظام از درون و با تلاش رسانه‌ای و قدرت نرم شامل اینترنت، فضای مجازی و موسیقی و ... تلاش می‌کنند، انقلاب رنگی راه بیندازند.
وی گفت: در این جنگ تمام عیار که همه محورهای فرهنگی و اجتماعی را در بر می‌گیرد، لبه جلوی دشمن دیده نمی‌شود و خودمان به دروازه خودی شلیک می‌کنیم و تشخیص خودی و غیرخودی مشخص نیست.
رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه امام حسین (ع) افزود: مهم‌ترین هدف دشمن تأثیرگذاری بر روی انتخابات ایران مظهر دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است تا بتواند به چالش بکشند و همه را مورد هدف قرار دهند.
نائینی اظهار داشت: فتنه 88 نمونه این هدف دشمن بود، اما امریکا مردم و نخبگان را به چند گروه تقسیم می‌کند که گروه نخست ایرانی‌های آمریکایی گروه دوم خاکستری هستند و هدف دشمن سوق دادن آنها به سمت گروه نخست است.
وی افزود: گروه سوم مخالف و متعارض برنامه‌های آمریکا هستند و به مقابله با آن می‌پردازند و هدف دشمن تأثیر بر روی باورها، ارزش‌ها، اعتقادات، استحاله از درون و تبدیل به گروه دوم است.
نائینی گفت: دشمن از روی ابتکار به این هدف نرسیده، بلکه از روی انفعال و ضربه‌هایی است که از نظام و ملت ایران اسلامی خورده و آنها به این جمع‌بندی رسیدند که باید مانع از شکل‌گیری قدرت فرا منطقه‌ای اسلامی ایران و مانع از اراده و تحمیل اسلام ناب توسط ایران در منطقه شوند.
وی بیان کرد: روز به ‌روز مدل ایران موفق‌تر و صهیونیست و آمریکا به سمت انزوا و نابودی می‌روند و بر مخاطرات آنها افزوده می‌شود، افول قابل توجه امریکا در منطقه و منزوی شدن مدل لیبرال دموکرات در آمریکا با به وجود آمدن نظام‌های اسلامی در منطقه است و بحران داخلی امریکا حرکتی مردمی سیاسی است.
رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی افزود: باید باور کنیم که جنگ نرم وجود دارد و کسانی که باور ندارند، دچار غفلت هستند و باید هوشیار و همه‌جانبه به مبارزه با دشمن و جنگ نرم بلند شویم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول