اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گیلان:

رژیم صهیونیستی از نیروهای مسلح ایران واهمه دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه نیروهای مسلح زیر امر مقام معظم رهبری هستند گفت: رژیم صهیونیستی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران واهمه دارد.

رژیم صهیونیستی از نیروهای مسلح ایران واهمه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گیلان و جمعی از نیروهای مسلح استان اظهار داشت: رزمندگان برای دفاع از حریم اسلام، انقلاب و ولایت به جبهه‌ها رفتند.
وی با تبریک هفته دفاع مقدس، افزود: عزت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا به دست آمده است.
قربانی نیروهای مسلح را به دو گروه سرکوب‌گر عدالت‌خواهی و آزادی‌خواه تقسیم کرد و گفت: نیروهایی مانند ناتو برای سرکوب عدالت‌خواهی، امنیت، انصاف و مروت تجهیز شده‌اند.
امام جمعه رشت به سرکوب مردم کشورهای بحرین و یمن در بهار کشورهای عربی اشاره کرد و بیان داشت: روز گذشته بیش از 700 نفر از مردم بحرین در یک حرکت مسالمت‌آمیز به خاک و خون کشیده شدند.
وی نیروهای آمریکایی و غرب را مانند صدام سرکوب‌گر خواند و تصریح کرد: ناتو مجری خواسته‌های غرب است و روح عدالت‌خواهی را سرکوب می‌کند.
قربانی با اشاره به ترور برهان‌الدین ربانی در افغانستان، یادآور شد: برهان‌الدین ربانی تمام عمر خود را در راه انقلاب و مبارزه برای افغانستان صرف کرد.
نماینده نخست مردم گیلان در خبرگان رهبری به خرید تجهیزات نظامی ارتش‌های کشورهای منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: ارتش‌های منطقه اسلحه‌های خود را علیه رژیم صهیونیستی به‌کار نمی‌گیرند.
این مسئول با بیان اینکه نیروهای ناتو و غرب جزو لشکریان خدا نیستند، ادامه داد: روسای نیروهای نظامی غرب طاغوتی هستند.
قربانی با تاکید براینکه کشته شدگان در جبهه شهید هستند، خاطرنشان کرد: شهدا را می‌توان با لباس رزم به خاک سپرد.
وی ادامه داد: مقابله کنندگان با گروهک پژاک و کسانی که علیه آمریکا می‌جنگند به اذن خداوند حرکت می‌کنند و هدف آنها دفاع از دین و نظام اسلامی است.
این مسئول مقام معظم رهبری را ادامه دهنده راه امام حسین (ع) توصیف کرد و بیان داشت: رزمندگان دژهای محافظ اسلام هستند و در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.
نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری بر توجه به امنیت مردم تاکید کرد و گفت: رزمندگان در دفاع مقدس مردانه و خدایی جنگیدند و برای خدا حرکت کردند.
قربانی آرامش موجود در جامعه را مرهون تلاش رزمندگان دانست و تصریح کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس به امام (ره) و کشور عزت دادند و در مواقع حساس امام (ره) را تنها نگذاشتند.
وی افتخار نیروهای مسلح را انجام فرامین ولی امر مسلمین عنوان کرد و متذکر شد: رزمندگان ما سرباز واقعی ولایت، اسلام و انقلاب هستند و این امر سبب شده دشمنان به خود اجازه حمله به ایران را ندهند.
نماینده ولی فقیه در گیلان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را قدرتمند معرفی کرد و بیان داشت: رزمندگان تنها برای آب و خاک نمی‌جنگند و تلاش آنها برای حفظ نظام اسلامی است.
این مسئول با اشاره به اینکه رزمندگان در صف مقدم اجرای احکام الهی و امر به معروف و نهی از منکر قرار دارند، گفت: عدالت با پیاده شدن احکام اسلامی در جامعه برقرار می‌شود.
قربانی نیروهای مسلح را برقرار کننده امنیت در جمهوری اسلامی ایران نامید و اضافه کرد: نظام اسلامی در ابعاد مختلف در جهان برنامه دارد.
امام جمعه رشت با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی از رزمندگان ما واهمه دارد، یادآور شد: تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی بی‌تاثیر بوده و در حال حاضر نیازمندی‌های خود را در کشور می‌توانیم تامین کنیم.
وی مخالفان سپاه و رزمندگان را عده‌ای رفاه طلب، عیاش، خوشگذران و سوء استفاده‌گر عنوان کرد و متذکر شد: مردم منطقه درس آزادی‌خواهی را از انقلاب اسلامی آموختند.
فرمانده سپاه گیلان نیز در این جلسه دفاع از انقلاب و نظام را مقدس خواند و گفت: سالگرد هفته دفاع مقدس یادآور شهداست.
هامون محمدی رزمندگان دوران دفاع مقدس را بر پایه مبانی اعتقادی، تکلیف‌ و ولایتمداری عنوان کرد و افزود: اثرات دفاع مقدس امروز در اقتدار نیروهای مسلح نمایان شده است.
این مسئول به تقابل با گروهک پژاک اشاره کرد و ابراز داشت: رزمندگان با روحیه دوران دفاع مقدس و پایمردی ارتفاعات صعب‌العبور غرب کشور را تسخیر کردند.
محمدی با بیان اینکه رزمندگان نسل امروز توانستند تونل‌های حفر شده توسط گروهک تروریستی پژاک در ارتفاعات غرب کشور را به تصرف خود در آورند، یادآور شد: نیروی انتظامی نیز دلاور مردانه در شرق و جنوب کشور با اشرار مقابله می‌کند.
فرمانده سپاه گیلان اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برخاسته از مبانی ایمانی، معنوی و ولایی توصیف کرد و گفت: این امر برای دشمن بسیار شکننده است.
وی با اشاره به اینکه معنویت در نیروهای مسلح همواره باید تقویت شود، اذعان داشت: سپاه از دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کند.
انتهای پیام/ن10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول