اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرلشگر رحیم‌صفوی مطرح کرد

افزایش قدرت ‌سیاسی ایران در سطح خاورمیانه/ مرگ رژیم صهیونیستی نزدیک است

خبرگزاری فارس: دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: بیداری اسلامی مردم منطقه، مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است.

افزایش قدرت ‌سیاسی ایران در سطح خاورمیانه/ مرگ رژیم صهیونیستی نزدیک است
به گزارش خبرگزاری فارس در شهرکرد، سرلشگر یحیی رحیم‌صفوی ظهر امروز در نخستین اجلاسیه سرداران، فرماندهان و 470 شهید شهرستان بروجن اظهار داشت: روحیه جهادی و شجاعت اساس حفظ و بقای ملت‌ها، دولت‌ها و کشورهاست که با استناد به این دو اصل پایه اقتدار هر کشور مشخص و تعیین می‎شود.
وی شهادت را پرچم ملت ایران دانست و گفت: همانگونه که شهادت عزت‌آفرین است خانواده‌ شهید بودن نیز مایه عزت دنیا و آخرت به‎شمار می‎رود.
رحیم صفوی تداوم انقلاب را در گروی پاسداشت خون شهدا دانست و گفت: ملت ایران امنیت، آرامش و آسایش خود را مدیون جانفشانی رزمندگان و فداکاری شهدا هستند.
مشاور عالی مقام معظم رهبری در سپاه با بیان اینکه شهدا انتخاب خداوند بودند، گفت: شهدا نیز در نهایت راه بازگشت به سوی خدا را پیدا و آن را تا آخر پیمودند.
وی با اشاره به فرمایشات امام (ره) در راستای پاسداشت خون شهدا، گفت: اسمای شهدای انقلاب و جنگ از پیش در لوح محفوظ الهی ثبت و ممهور شده بود، این شهدا با انتخاب مسیر اتصال الهی آخرت را بر دنیا برگزیدند.
رحیم صفوی تجزیه ایران و ابطال قرارداد 1975 را از مهم‌ترین اهداف دشمنان انقلاب در راستای سقوط این نظام برشمرد و گفت: اشتغال نظامی کشور، کاهش توان اقتصادی و تضعیف پتانسیل‌های نیروی انسانی و اقتصادی کشور از دیگر این اهداف بود که شهدای ما با فدا کردن خون خود تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب و خنثی کردند.
وی با اشاره به آمار شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی ایران، گفت: ملت ایران تاکنون افزون بر 200 هزار شهید، 300 هزار جانباز و 40 هزار آزاده تقدیم انقلاب کردند.
مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: نیروهای رزمنده هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح تا پای جان از میهن اسلامی و قرارداد 1975 دفاع کردن و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ملت اسلامی در تصاحب دشمن قرار بگیرد.
فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انقلاب ایران را عامل اصلی بیداری مردم منطقه برشمرد و گفت: امروز خون شهیدان ملت اسلامی ایران موجب ایجاد و حفظ اقتدار کشور و نفوذ و گسترش قدرت ایران در سطح کشورهای منطقه از جمله عراق، افغانستان، فلسطین و مصر شده است.
رحیم‌صفوی خاطرنشان کرد: قدرت برد سیاسی ایران در سطح خاورمیانه موجب شده است تا قدرت فرهنگی و نظامی کشور در خاورمیانه افزایش یافته و بالطبع آن قدرت رژیم صهیونیسم کاهش یابد.
وی با بیان اینکه مردم مصر، یمن، بحرین در برپایی تظاهرات ضد حکومتی خود از ملت ایران الگو گرفته‌اند، گفت: با توجه به بیداری ملت‌های منطقه و آگاهی کشورها مرگ رژیم صهیونیسم نزدیک شده است.
نخستین اجلاسیه سرداران، فرماندهان و 470 شهید شهرستان بروجن امروز با حضور مشاور عالی مقام معظم رهبری در سپاه، فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در شهر بروجن برگزار شد.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول