اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

حجاب‌ ستیزی آذربایجان موجب خشنودی صهیونیست‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: حجاب‌ ستیزی مقامات جمهوری آذربایجان موجب خشنودی صهیونیست‌ها و مجموعه استکبار جهانی است.

حجاب‌ ستیزی آذربایجان موجب خشنودی صهیونیست‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از خدمات آنها، فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره نیروی انتظامی را برای نمازگزاران بازگو کرد.
وی در ادامه با انتقاد از قطع 52 اصله درخت جنگلی در جنگل‌های آستارا، خواستار برخورد قاطع مراجع قضایی با متخلفان شد و افزود: مسئولان باید قبل از قطع این درختان و یا حداقل با قطع نخستین درخت اقدام‌های لازم را انجام می‌دادند.
خطیب جمعه آستارا به موضوع وضعیت حجاب در جمهوری آذربایجان اشاره کرد و گفت: سیاست دولتمردان جمهوری اسلامی بر پایه عدم دخالت در امور کشورهای دیگر گذاشته شده، ولی با توجه به مسلمان بودن مردم جمهوری آذربایجان، به مسئولان این کشور توصیه می‌کنیم در برخورد با مومنان و روحانیونی که در اعتراض به حجاب ستیزی بازداشت شده‌اند تجدید نظر کنند.
این مسئول بیان داشت: در آستانه بازگشایی مدارس جمهوری آذربایجان دولت این کشور استفاده از کلاه یهودی برای دانش‌آموزان را مجاز اعلام کرده، ولی به خواهران مسلمان این کشور اجازه استفاده از حجاب اسلامی را نمی‌دهد.
امام جمعه آستارا  این بخش از سخنان خود را به زبان آذری خطاب به مسئولان جمهوری آذربایجان ایراد کرد و گفت:جرم این افراد چیست که برخی از آنها به 15 سال زندان محکوم شده‌اند.
وی اضافه کرد: این عمل شما موجب خوشنودی صهیونیست‌ها و مجموعه استکبار جهانی و به تبع آن ناراحتی مسلمانان و منفور شدن شما در بین ملت‌های مسلمان می‌شود و مراقب باشید که از اسلام و قرآن دور نیفتید.
اکرمی در ادامه با اشاره به نقش سوریه در بین کشورهای اسلامی بیان داشت: مقاومت این کشور از مواضع اخیر طبیب اردوغان نخست وزیر ترکیه درباره سوریه واقعا تعجب‌آور است.
این مسئول اذعان داشت: عملکرد ترکیه در فشار آوردن مضاعف به سوریه مناسب با منافع جهان اسلام و شعارهایی که اردوغان پیش از این داده بود، نیست.
خطیب جمعه آستارا موضوع سرشماری را برای تعیین برنامه‌های آینده کشور بسیار مهم دانست و خواستار همکاری مردم با ماموران سرشماری و ارائه آمار صحیح به آنان شد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول