اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

تبادل اسرای فلسطین و رژیم صهیونیستی پیروزی بزرگ مقاومت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: تبادل اسرای فلسطین و رژیم صهیونیستی پیروزی بزرگ مقاومت است.

تبادل اسرای فلسطین و رژیم صهیونیستی پیروزی بزرگ مقاومت است
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم اظهار داشت: استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری پیام‌های زیادی برای جهانیان داشت و ثابت کرد که با وجود گذشت بیش از سه دهه از انقلاب، مردم عشقی ناگسستنی با ولایت فقیه و اصل نظام دارند و هیچ زمانی نظام را تنها نخواهند گذاشت.
وی افزود: مردم کرمانشاه از ساعت‌ها قبل از ورود آقا در انتظار ایشان ماندند و زن و مرد و پیر و جوان عاشقانه از ایشان استقبال کردند.
امام جمعه جم به بیانات مهم مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات مظهر حضور مردم و مظهر اراده مردم در حاکمیت است و انتخابات خون تازه‌ای در رگ‌های کشور است و همه باید در راستای برگزاری مطلوب انتخابات همکاری کنیم.
گنجی خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند انتخابات کمرنگ باشد و مردم باید به این انتخابات نهم مجلس اهمیت ویژه بدهند و مشارکت بی‌نظیری داشته باشند تا دشمنان مانند همیشه ناکام شوند.
وی تصریح کرد: نباید اینگونه باشد که اگر نتیجه انتخابات بر خلاف میل ما باشد در برابر رای مردم بایستیم که فتنه 88 نتیجه این طرز تفکر بود که با مدیریت بی‌نظیر مقام معظم رهبری و حضور یکپارچه مردم و نهم دی خنثی شد.
امام جمعه جم گفت: انتخابات یک پشتوانه عظیم برای کشور و نظام است و نمایندگان باید درد مردم را بشناسند و با کج‌روی‌ها و انحرافات و فسادهای مالی و اداری مقابله کنند.
گنجی در ادامه به اجلاسیه سراسری نماز در بوشهر اشاره کرد و افزود: برگزاری خوب این اجلاسیه در بوشهر ارزش زیادی دارد و مسئولان باید نسبت به جذب جوانان به مساجد و نماز اهتمام ورزند.
وی در ادامه به اجرای حکم قصاص در خمینی‌شهر اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام قوه قضائیه بسیار ارزش دارد و جا دارد گلایه‌ای از مسئولان قضائی شهرستان جم داشته باشیم که چرا قاتل کودک چهار ساله با وجود گذشت دو سال هنوز به سزای عمل خود نرسیده و انتظار داریم این امر به زودی انجام شود تا مردم احساس ناامنی نکنند.
امام جمعه جم به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره و خاطرنشان کرد: ارتباط والدین با مدرسه نباید قطع شود و پدران و مادران باید از وضعیت تحصیلی فرزندان خود آگاه شوند.
گنجی در بخش دیگری از سخنان خود به تبادل اسرای رژیم صهیونیستی و فلسطین اشاره کرد و یادآور شد: این تبادل اسرا پیروزی بزرگی برای فلسطین و مقاومت است.
وی همچنین به تبلیغات دشمنان در ارتباط با ترور سفیر عربستان اشاره کرد و گفت: این تبلیغات نشان دهنده ناکامی دشمن در تضعیف نظام است و وقتی در تمام طرح‌هاسی خود علیه نظام اسلامی به شکست و بن‌بست می‌رسند به تبلیغات و شایعه‌سازی روی می‌آورند که البته این پروژه نیز با ناکامی دشمن مواجه می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول