اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته چهارمحال و بختیاری:

47 مربی کاراته در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته چهارمحال و بختیاری گفت: 47 مربی کاراته در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند.

47 مربی کاراته در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیروس سلطانی پیش ازظهر امروز در مراسم تجلیل از مربیان کاراته‌کای شهرستان شهرکرد اظهار داشت: در حال حاضر 17 هیئت شهرستانی کاراته با حضور 67 داور در سطح این استان مشغول به فعالیت هستند.
وی عدم حضور تیم کاراته این استان در لیگ کشوری را نداشتن اسپانسر و مشکلات مالی عنوان کرد و گفت: ورزشکاران کاراته‌کای این استان با وجود برخورداری از استعدادها و توانمندی‌های بسیار به‌علت مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان دولتی و همچنین بخش خصوصی تاکنون نتوانسته‌اند آنگونه که شایسته این استان است در سطح ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.
سلطانی با بیان اینکه در حال حاضر 47 مربی در این استان مشغول به فعالیت است، گفت: توانایی مربیان کاراته این استان بسیار قابل تقدیر است که با وجود کمبود امکانات توانسته‌اند ورزشکاران توانمندی را به جامعه ورزش استان معرفی کنند.
رئیس هیئت کاراته چهارمحال و بختیاری در ادامه همچنین با بیان اینکه افزون بر 60 درصد مربیان این استان در شهرستان شهرکرد فعالیت می‌کنند، گفت: این امر بسیار مایه مباهات است.
وی بر ضرورت تجلیل از زحمات مربیان این استان تأکید کرد و گفت: تجلیل از زحمات مربیان موجب خواهد شد تا مربیان با توان و نیروی بیش از پیش در راستای ارتقای سطح ورزش این استان فعالیت کنند.
سلطانی در ادامه با اشاره به مشکلات فراروی هیئت کاراته این استان، گفت: کمبود فضای ورزشی، کمبود داوران سطح بالا، نداشتن جایگاه تخصصی و کمبود منابع ملی از مهم‌ترین مشکلات کاراته‌کاران استان چهارمحال و بختیاری است.
وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای ورزشکاران این استان با ایجاد و برقراری تعامل بین هیئت کاراته با بخش خصوصی و جامعه ورزشی این استان بدون شک ورزشکاران این رشته ورزشی می‎توانند در سطح کشور و در عرصه بین‌الملل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.
وی چهارمحال و بختیاری را قطب کاراته کشور دانست و خاطرنشان کرد: در صورت فراهم کردن شرایط و امکانات برای جذب بستر مناسب برای جوانان علاقه‌مند به این رشته ورزشی در آینده نزدیک شاهد شکوفا شدن بیش از پیش جوانان این استان در عرصه ملی و بین‌المللی خواهیم بود.
در پایان جشن تجلیل از مربیان کاراته شهرستان شهرکرد با اهدای لوح از زحمات مربیان کاراته این شهرستان قدردانی و تجلیل شد.
انتهای پیام/خ20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول