اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته مازندران خبر داد:

تاسیس خانه‌های کاراته در مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته مازندران گفت: از برنامه‌های این هیئت تاسیس خانه‌های کاراته در نقاط مختلف استان است.

تاسیس خانه‌های کاراته در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ظهر امروز با حضور پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، سلطانی رئیس هیئت کاراته استان مازندران، خانم  کیومرثی معاون بانوان اداره کل ورزش مازندران و علوی رئیس تربیت بدنی شهرستان ساری از قهرمانان تیم کاراته سبک شیتوریو هایاشی بانوان استان مازندران در سالن باشگاه ورزشی کاراته شهید حقانی ساری تجلیل شد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم گفت: تعداد سبک‌ها، مدیریت و برنامه‌ریزی دست‌اندرکاران کاراته به ویژه اعضای هیئت کاراته را دشوار و حساس کرده و توجه به این امر اهمیت کار هیئت کاراته را مشخص می‌کند.
باقر رستگار دبیر هیئت کاراته استان مازندران نیز در این جلسه گفت: کاراته استان مازندران از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و افراد مستعد و فعال و همچنین مربیان کارآزموده و مجربی دارد.
رستگار تصریح کرد: کاراته از سال 53 در استان شروع به فعالیت کرد و اکنون 12 هزار کاراته‌کای سازمان یافته در مازندران فعالیت می‌کنند که 60 درصد آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.
دبیر هیئت کاراته استان مازندران خاطرنشان کرد: از برنامه‌های این هیئت تاسیس خانه‌های کاراته در نقاط مختلف استان است تا با تامین زیرساخت‌ها به پرورش استعدادها و گسترش و تعمیم هر چه بیشتر آن بپردازیم.
وی خواستار مشارکت مسئولان و خیرین درباره تامین زیرساخت‌ها و امکانات لازم به منظور پرورش و توانمندسازی کاراته کاران و تاسیس خانه‌های کاراته شد.
به گزارش فارس، تیم کاراته بانوان استان مازندران سبک شیتوریوهایاشی اخیرا در مسابقات قهرمانی کشور این سبک که در رده‌های نونهالان، امید و بزرگسالان در تهران برگزار شده بود در مجموع حائز عنوان نخست شدند.
همچنین در این مراسم از خانم زهرا آقامحمد نماینده سبک شیتوریوهایاشی بانوان استان مازندران تقدیر شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول