اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ کاراته بسیج کشور صورت گرفت؛

پیروزی کاراته‌کاهای قم برابر مرکزی و همدان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کاراته بسیج استان قم گفت: برای رسیدن به صدرنشین مسابقات لیگ کاراته بسیج کشور دو پیروزی ارزشمند کسب کردیم.

پیروزی کاراته‌کاهای قم برابر مرکزی و همدان
یوسف حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: امسال سطح رقابت‌های لیگ کاراته بسیج کشور نسبت به دوره‌های گذشته بسیار بهتر شده و دیگر هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت، در هفته سوم دو پیروزی خوب کسب کردیم و بار دیگر مدعی شدیم.
وی ادامه داد: برای همین منظور با نفرات شاخصی در هفته سوم مسابقات لیگ کاراته بسیج کشور به میدان رفتیم تا بهتر از مسابقات دو هفته قبل، با نتایجی که مقابل حریفان کسب ‌می‌کنیم، انگیزه خود را برای قهرمانی نشان دهیم.
سرمربی تیم کاراته بسیج استان قم افزود: هفته سوم پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور با حضور تیم‌های حاضر در لیگ به میزبانی هیئت کاراته بسیج استان مازندران در شهر بابلسر برگزار شد و تیم‌ها در دو بخش کاتا و کومیته این رقابت‌ها برابر حریفان به روی تاتامی رفتند.
وی با اشاره به اینکه در پایان پیکارهای هفته دوم تیم بسیج قم در جدول جایگاه بسیار خوبی داشت، افزود: در نخستین رقابت خود در هفته سوم پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور، به مصاف تیم هیئت کاراته بسیج استان مرکزی رفتیم که در این مسابقه شاهد درخشش اعضای تیم و کسب برتری 15 بر 10 بودیم.
حسنی تاکید کرد: جدال تیم‌های شرکت کننده در هفته سوم که مسابقات آن به میزبانی هیئت کاراته بسیج استان مازندران برگزار شد بالاتر از دو هفته قبل رقابت‌ها بود و تیم‌ها برای رسیدن به بالای جدول رده‌بندی توان بیشتری از خود نشان دادند و همین امر موجب جذابیت رقابت‌ها شده بود.
حسنی اضافه کرد: تیم کاراته بسیج قم در گام دوم در هفته سوم مسابقات برابر تیم کاراته بسیج استان همدان صف‌آرایی کرد که پایان این مسابقه نتیجه بسیار خوبی برای قم رقم خورد و طی آن تیم بسیج قم موفق شد با نتیجه 20 بر صفر تیم کاراته بسیج همدان را با شکست مواجه کند.
وی تاکید کرد: کاراته‌کاران بسیجی تیم قم در دومین مسابقه خود با انگیزه بیشتری برابر تیم کاراته بسیج استان زنجان به رقابت پرداختند که همین انگیزه بالا و روحیه مبارزه خوب سبب شد تا در پایان حریف خود را با نتیجه درخشانی از پیش رو بردارند.
سرمربی تیم کاراته بسیج استان قم با اشاره جدول رده‌بندی مسابقات لیگ کاراته بسیج کشور در پایان مسابقات هفته سوم خود، اظهار داشت: تیم کاراته بسیج استان مازندران با به دست آوردن 21 امتیاز تیمی، در پایان پیکارهای این هفته صدرنشین شد و تیم‌های بسیج قم و زنجان نیز با کسب 15 و 12 امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستادند.
حسنی همچنین به تیم‌های حاضر در مسابقات این فصل لیگ بسیج اشاره کرد و گفت: دهمین دوره مسابقات لیگ کاراته بسیج کشور با شرکت تیم‌های کاراته بسیج قم، همدان، کرمانشاه، زنجان، البرز، مازندران، مرکزی و اردبیل به انجام می‌رسد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول