اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم خبر داد:

حضور 3 نماینده قم در کاراته قهرمانی جهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از آغاز تلاش سه کاراته‌کای قمی برای قهرمانی جهان از روز پنجشنبه این هفته خبر داد.

حضور 3 نماینده قم در کاراته قهرمانی جهان
حسن عابدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، درخشش کاراته‌کاهای قمی در رده‌های سنی مختلف را محصول سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه کاراته قم دانست و اظهار داشت: نتیجه این سرمایه گذاری عضویت سه کاراته‌کای قمی در تیم‌های ملی جوانان و امید و یک کاراته‌کای در تیم ملی بزرگسالان است.
وی ادامه داد: این‌ها تازه بخشی از موفقیت‌های کاراته قم در سطح بالای این رشته ورزشی است و اکنون شاهد هستیم که کاراته قم در رقابت‌های قهرمانی کشور، لیگ باشگاه‌های کشور و سبک‌های مختلف عناوین متعددی را کسب می‌کند.
رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: امیر مهدی زاده عضو تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور است و در حال حاضر نیز سه کاراته‌کای قمی یعنی محمد شایگان، علی نجفی و سیدمهدی موسوی نیز در حال حاضر همراه با تیم ملی در پیکارهای قهرمانی آسیا در مالزی به سر می‌برند.
وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در دو رده سنی جوانان و امید از روز پنجشنبه بیست و یکم مهر ماه آغاز می‌شود و کاراته‌کاهای توانمند کشورمان در جدال با حریفان قدر خود از کشورهای مختلف برای کسب مدال به روی تاتامی می‌روند.
عابدی یاد آور شد: امید زیادی داریم که حاصل برنامه‌ریزی اصولی و سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه را با درخشش کاراته‌کاهای خوب قمی در مسابقات قهرمانی جهان شاهد باشیم و با کسب مقام از این رقابت‌ها شاهد بازگشت آنها باشیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که اتفاقات خوبی در کاراته قم رخ داده است و به آنچه که دورنمای آن را از زمان آغاز فعالیت در هیئت ترسیم کرده بودیم یعنی بازگشت به دوران طلایی گذشته، نزدیک شده‌ایم و می‌توانیم به آینده‌ای موفق‌تر در کاراته کشور و حتی میادین برون‌مرزی امیدوار باشیم.
رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که هم در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف دارای نمایندگانی پر افتخار هستیم و هم اینکه در عرصه باشگاهی و لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و این علاوه بر موفقیت‌های متعددی است که کاراته‌کاران شایسته قمی در میادین مختلف آسیایی و جهانی کسب می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: کاراته‌کاهای خوب قمی مرداد ماه امسال در پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا در کشور چین و شهر گوانگجو این کشور موفق به کسب چهار مدال خوشرنگ شدند که دو طلا و دو برنز رهاورد این عزیزان از قهرمانی آسیا بود.
عابدی عنوان داشت: امیر مهدی زاده و مهدی عافیتی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز اوزان خود شدند، ضمن اینکه شاهد موفقیت محمد شایگان و علی نجفی در کسب مقام قهرمانی و نشان طلای رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا بودیم و این افتخاراتی ارزشمند برای ورزش و به خصوص کاراته قم محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول