اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی خردسالان و نوجوانان:

شرکت 25 کاراته‌کار ملی‌پوش در مسابقات جهانی ژاپن

خبرگزاری فارس: 25 بازیکن برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند که این بازیکنان تا پیش از برپایی اردو در شهرهای محل سکونت خود به تمرین خواهند پرداخت.

شرکت 25 کاراته‌کار ملی‌پوش در مسابقات جهانی ژاپن
پیمان ادیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: ورزشکاران آبادانی بسیار مستعد و خلاق هستند و باید به آینده ورزشی آنها کمک شود.
وی افزود: اینکه امکانات به مراتب موجب شکوفایی و ارتقای سطح ورزشکاران می‌شود جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست اما در این بین باید همواره به نقش مربیان ورزشی نیز توجه خاص معطوف داشت.
سرمربی تیم ملی کاراته خردسالان و نوجوانان کشورمان تصریح کرد: با وجود همه مشکلات در پیش‌رو، در چند سال اخیر کاراته این شهرستان راه پیشرفت را به خوبی طی کرده است.
وی با بیان اینکه من همه تلاش خود را به‌منظور ارتقا و پیشرفت کاراته شهرستان به کار خواهم گرفت گفت: انتخاب من به سمت سرمربی تیم ملی کاراته خردسالان و نوجوانان کشور به‌طور حتم به ورزش کاراته در آبادان کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به در پیش‌رو داشتن مسابقات جهانی که اواخر آبان ماه در ژاپن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به عنوان سرمربی تیم ملی وظیفه دارم بهترین‌های کشور را برای مسابقات جهانی که اواخر آبان‌ماه در ژاپن برگزار می‌شود انتخاب کنم.
ادیبی تصریح کرد: اردوی تیم ملی ایران یک هفته قبل از اعزام به مسابقات در تهران برپا می‌شود تا تیم کشورمان با آمادگی کامل راهی رقابت‌ها شود.
وی اضافه کرد: 25 بازیکن برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند که این بازیکنان تا پیش از برپایی اردو در شهرهای محل سکونت خود به تمرین خواهند پرداخت.
به گفته سرمربی تیم ملی کاراته خردسالان و نوجوانان کشورمان همچنین دو مربی تهرانی نیز در کنار تیم ملی خردسالان و نوجوانان ایران حضور پیدا می‌کنند تا با قدرت تمام راهی مسابقات جهانی شویم.
وی در ادامه از اعزام قطعی بازیکنان آبادانی به مسابقات جهانی خبر داد و افزود: همه 25 ورزشکار شرکت‌کننده در اردو به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شوند که این موضوع کاراته‌کارهای آبادانی را نیز شامل می‌شود.
ادیبی در پایان با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای ارتقا و پیشرفت کاراته‌‌کاران آبادانی دریغ نخواهم کرد اظهار داشت: با توجه به سنگین‌تر شدن مسئولیتم، خدشه‌ای به کار و تلاش برای خدمت به ورزشکاران کارته‌کار آبادانی وارد نخواهد شد.
ادیبی گفت: امیدواریم با حمایت هر چه بیشتر مسئولان به زودی شاهد پیشرفت و رسیدن جایگاه ورزش آبادان به جایگاه اصلی‌اش باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول