اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

شهادت رمز بالندگی ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشگین‌شهر گفت: فرهنگ متعالی شهادت و ایثار، رمز بالندگی واقعی و حقیقی ایران است.

شهادت رمز بالندگی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار صبح امروز در یادواره 66 شهید والا مقام مرادلو اظهار داشت: شهدا با افتخارآفرینی و صلابت، آرمان‌ها و مبانی انقلاب اسلامی را حفظ کردند و اقتدار، امنیت و استقلال واقعی کشورمان را مدیون و مرهون خون شهدا و مقاومت ایثارگران هستیم.
امام جمعه مشگین شهادت را بزرگ‌ترین نعمت الهی دانست و افزود: خداوند متعال به نظام اسلامی ما عنایت کرده و ما در سایه این فرهنگ است که امروز به بالندگی واقعی و حقیقی دست یافته‌ایم.
وی حفظ وحدت و پافشاری بر اصول و مبانی انقلاب، امام راحل و شهدا را بزرگ‌ترین رمز سعادت واقعی ملت ایران عنوان کرد.
این مسئول بیان داشت: تا زمانی که به این اصول و مبانی پایبند باشیم دشمن کوچک‌ترین پاسخی از تهدیدها و فزون‌طلبی‌های خود نمی‌گیرد.
باوقار با بیان اینکه همه مسئولان مدیون خون شهدا بوده و باید از خون آنها پاسداری کنند، گفت: در صورتی که معرفت شهیدان و ولایت‌مداری آنها را بررسی کنیم می‌فهمیم که آنان ولایت‌مدار محض بودند و با شهادت، خود را به خون شهیدان کربلا وصل کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه شهادت در کشور اسلامی ایران معنایی بسیار آسمانی و ماورایی دارد، افزود: داشتن آرزوی شهادت کم از شهادت نیست و امروز که جوانان ما با اندیشه شهید و شهادت در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، شیدای شهادت را در سر دارند.
امام جمعه مشگین‌شهر در پایان اظهار داشت: استکبار هیچ گاه نمی‌تواند معنی شهادت را درک کند چرا که آنچنان غرق در لذت‌های مادی شده که لذت انسان بودن در پیشگاه خداوند را به دست فراموشی سپرده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول