اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مشگین‌شهر:

مکتب شهادت در اسلام استکبار را به سردرگمی انداخته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه مشگین‌شهر گفت: مکتب شهادت در اسلام و انقلاب اسلامی ما استکبار جهانی را به سردرگمی واقعی انداخته است.

مکتب شهادت در اسلام استکبار را به سردرگمی انداخته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی علیپور عصر امروز در یادواره 66 شهید مرادلوی مشگین‌شهر اظهار داشت: نظام غرب با دستپاچگی تمام امروز در برابر اراده ملت ایران و شهادت‌طلبی آنها وادار به تسلیم شده است و خود در مهلکه بزرگ نهضت‌های آزادی‌بخش ملت‌هایشان گرفتار شده است.
وی تصریح کرد: زمانی نظام غرب و استکباری ملت ایران را در دستیابی به اهدافشان با بهره‌گیری از توان از خودگذشتگی، ایثار و شهادت‌طلبی به باد تمسخر می‌گرفتند در حالی که امروز خود افیون آزادی‌خواهی ملت خود شدند که هرگز توان پاسخگویی به آنها را ندارد.
علیپور این همه عزت مسلمانان و خوار شدن دشمنان را نتیجه خون پاک شهدا و مقاومت این ملت در برابر فزون‌طلبی دشمنان توصیف کرد و افزود: خون‌های به حق ریخته بیشتر از این دشمنان ما را به چالش حقیقی می‌کشاند چرا که خداوند در قرآن کریم وعده نصرت و پیروزی را به امت‌های اسلامی داده است.
این مسئول تبعیت از راه و سیره شهدا را بهترین الگو در برابر خواهش‌ها و هواهای نفسانی نظام استبدادی توصیف کرد و ادامه داد: ما آرمان خود را با هیچ معیار و ملاکی معاوضه نمی‌کنیم چرا که همه داشته‌های امروز خود را از فرهنگ شهادت و اعتقاد به راه با عظمت حسین (ع) داریم.
فرمانده سپاه مشگین‌شهر خانواده‌های معظم شهدا را نیز سرمایه‌ای بزرگ و جاودانه توصیف کرد.
به گزارش فارس، در این مراسم امام جمعه مشگین‌شهر نیز در سخنانی کوتاه شهدا را مسبب بقا و تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: دینداری، معرفت به دین و اهل بیت از جمله شاخصه‌هایی است که ملت بزرگ ایران امروز بسیاری از داشته‌های خود را مدیون آنها است.
حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار افزود: عده‌ای با تبعیت از راه شیطان و هوای نفس در حقیقت راه‌ خواری و ذلت خود را هموار کردند در حالی که ملت ایران با تحمل 30 سال فشارها و تهدیدهای مختلف مقاوم، مقتدر و عزت‌طلب در صحنه هستند.
به گزارش فارس، همزمان با برگزاری این یادواره مسجد جامع شهر مرادلو نیز افتتاح شد.
برای احداث مسجد جامع مرادلو با زیربنای 500 متر مربع بیش از دو میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده که از این مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون ریال را اهالی خیر منطقه تقبل کردند.
در این مراسم فیلم کوتاهی از زندگی شهدا که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز حضور داشتند،‌ پخش شد و در کنار برپایی نمایشگاهی از آثار شهدا برنامه‌های مداحی اجرا شد.‌
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول