اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب استان اردبیل:

شهادت اصول انقلاب ما را مستحکم‌تر کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج طلاب استان اردبیل گفت: شهادت اصول اساسی و بنیادین انقلاب اسلامی را که همان پیروی و تبعیت از احکام اسلامی و ولایت فقیه بوده است، مستحکم‌تر کرده است.

شهادت اصول انقلاب ما را مستحکم‌تر کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین نوری عصر امروز در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه پیام نور گرمی اظهار داشت: شهدای ما چشم و چراغ این ملت، نظام و انقلاب هستند و بدون فروغ آرمان و ایثارگری آنها این انقلاب ضیا و عظمت خود را از دست می‌دهد.
وی در ادامه تصریح کرد: ما امروز در این تهاجم گسترده دشمنان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت این روحیه در کشورمان نیاز داریم تا بتوانیم مکتب اسلام و ایران را سالم و صحیح تحویل صاحبان اصلی بکنیم.
نوری خاطرنشان کرد: دشمن امروز با بهانه‌گیری‌های مختلف در حالی که هیمنه و غرورش شکسته است، در تلاش است که ملت ایران را به کارهای ضد انسانی مختلف متهم و محکوم کند اما نمی‌داند که ماهیت این نظام مردم‌سالاری دینی و حفظ کرامت انسان‌هاست.
این مسئول محکوم کردن ایران را به ترور و اعمال ضد انسانی نتیجه زبونی و خواری استکبار در برابر اراده این ملت توصیف کرد و افزود: دشمنان ما امروز به خوبی دریافته‌اند که این انقلاب، انقلاب باورها، اعتقادات و حضور آحاد مردم در صحنه است و چنین شایعات و دروغ‌پراکنی‌ها جز بی‌آبرو ساختن خودشان هیچ مفهوم و معنایی ندارد.
وی ویژگی دانشجوی امروز را تبعیت از راه امام، شهدا و ولایت توصیف کرد و ادامه داد: ما درس آموخته مکتب ولایت،‌ شهادت و انسانیت هستیم و هرگز این اهداف را با هیچ خواسته و مطالبه زودگذر معاوضه نمی‌کنیم.
به گزارش فارس، مسئول بسیج طلاب استان اردبیل اضافه کرد: شهادت بهترین ایثارگری است که ما می‌توانیم در برابر دفاع از دین و آرمان و اسلام‌طلبی خود انجام دهیم و به دشمنان و خون‌خواران این نظام و ملت اعلام کنیم که شهادت برای این جوانان در صیانت از آرمان‌هایشان حقیرتر از آن است که عده‌ای حتی حاضر نیستند در این مسیر ابراز وجود و علاقه کنند.
وی در ادامه سخنان خود دانشجویان را آینده‌سازان این نظام و پاسداران سنگر انقلاب و ارزش‌های ماندگار آن توصیف کرد و گفت: دانشجویان ما امروز پیروان حقیقی مکتب انقلاب و ارزش‌‌هایی چون شهادت و ایثار هستند که در سنگر علم و مجاهدت نیز از این مبانی دفاع می‌کنند.
نوری با اشاره به جایگاه آسمانی شهدای راه حق در آیات قرآن کریم شهادت و اوج فداکاری مؤمن در مسیر باورها و ارزش‌های دینی و ملی توصیف کرد.
مسئول بسیج طلاب استان اردبیل ترویج روحیه ایثار و شهادت را وظیفه اصلی فرهیختگان و دانشگاهیان توصیف کرد و افزود: نباید احساس کنیم که شهادت تنها در سنگر مجاهدت با دشمن حاصل می‌شود بلکه بالاترین ایثار و شهادت‌طلبی امروز در سنگر مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن در حال شکل گرفتن است.
شعرخوانی و پخش کلیپ و عکس از شهدای دانشجو به ویژه شهید امین نوری از بخش‌های دیگر این برنامه بود که با حضور دانشجویان، مسئولان و اساتید دانشگاه‌ها با شکوه هرچه تمام‌تر اجرا شد.
در این یادواره از امین نوری معاون اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور کشور که متولد روستای اجاق گرمی بود و در پی حضور در دفاع مقدس به درجه جانبازی رسیده و پس از سال‌ها تحمل عارضه شیمیایی در سال 87 به فیض شهادت رسید، گرامی داشته شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول