اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اندیمشک:

شهید بهترین الگو برای معرفی ایثار و شهادت در جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اندیمشک گفت: شهید بهترین الگو برای معرفی ایثار و شهادت در جامعه است.

شهید بهترین الگو برای معرفی ایثار و شهادت در جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، کرامت میری ظهر امروز در همایش فرهنگی هنری بزرگداشت شهید مجتبی بابایی‌زاده که در تالار خورشید این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهید برای جامعه الگو است و در این راستا باید فرهنگ ایثار و شهادت را هرچه بیشتر در جامعه گسترش و ترویج دهیم و کسی همچون شهید را باید به جوانان بشناسانیم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
وی با بیان اینکه شهدا نیازی به پاسداشت‌ها و بزرگداشت‌ها ندارند، خاطرنشان کرد: این تکریم و بزرگداشت‌ها برای خودمان است و ما باید این فرصت را غنیمت بشماریم زیرا شرکت در این بزرگداشت‌ها خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان اسلام و انقلاب است و شهادت امروز جوانان ما در جنگ نرم خط بطلانی بر ادعاهای بی اساس دشمنان است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه شهدا راه پرپیچ و خم انسانیت را با سرعت پیمودند و بر قله‌های انسانیت به سرعت صعود کردند، افزود: شهدا در اوج جوانی این راه را پیمودند، از این رو اگر قرار است از فردی تجلیل شود و یا فردی را به عنوان اسوه و الگو برای جوانان این مرزوبوم ارائه دهیم باید شهدا را معرفی کنیم.
وی خاطر نشان کرد: شهید می‌تواند آگاهی بخش و نورایت بخش باشد و در این باره باید تلاش کرد تا نعمت وجود شهدا در جامعه بهترین استفاده را بکنیم.
همچنین در این همایش حسین براتی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و حجت الاسلام مهدی عزیری، معاون پژوهش و آموزش دبیرخانه مساجد خوزستان حضور داشتند و شب شعر، برپایی نمایشگاه عکس و خاطره گویی از دیگر برنامه های این همایش بود.
شهید مجتبی بابایی‌زاده، در درگیری با گروه تروریستی پژاک در غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول