اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اندیمشک:

شهادت معلول اعتقاد راسخ به اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اندیمشک گفت: شهادت معلول اعتقاد راسخ به اسلام و پایبندی تا حد جان به اعتقاد است.

شهادت معلول اعتقاد راسخ به اسلام است
به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی ظهر امروز در همایش فرهنگی هنری بزرگداشت شهید مجتبی بابایی‌زاده که در تالار خورشید این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهادت نتیجه و معلول اعتقاد به دین و تمایل به جانفشانی در راه آن است.
این مقام مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به خصوص شهید بابایی زاده، به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه «شهادت یک مکتب است» گفت: شهادت معلول است و علت دارد و فرد را به این مقام و جایگاه می‌رساند.
وی با اشاره به تربیت صحیح و اسلامی شهدا خاطر نشان کرد: شهدا با تربیت اسلامی خویش، استقامت و ثبات قدم را به ارمغان آوردند.
امام جمعه شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه شهدا عند ربهم یرزقون هستند، اظهار داشت: شهدا با تربیت اسلامی خویش، استقامت و ثبات قدم را به ارمغان آوردند.
وی ادامه داد: دشمنان با برنامه‌ریزی‌ها و صرف دارایی‌ها و توان خود و جمع کردن ابزار فکری و تفکر خودشان علیه اسلام و ارزش‌های معنوی آن قد علم کردند و در این زمینه افرادی برای جانفشانی و دفاع از این ارزش‌ها انتخاب شدند تا با آن‌ها مقابله کنند.
امام جمعه شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه شهدا با تربیت اسلامی خویش، استقامت و ثبات قدم را به ارمغان آوردند، اضافه کرد: شهدا انتخاب شدگان خداوند هستند در این راستا زیربنای حقیقتی است که این مقام، مقام معمولی نیست.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول