اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی فارس خبر داد:

اجرای طرح مدیریت جامع پسماند روستایی در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری فارس از اجرای طرح مدیریت جامع پسماند روستایی در این استان خبر داد.

اجرای طرح مدیریت جامع پسماند روستایی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسن فیاض‌پور صبح امروز در همایش مشترک دهیاران و روسای شوراهای اسلامی بخش‌های استان فارس اظهار داشت: 653 روستا در فارس دارای ماشین حمل زباله و دفن آن به صورت بهداشتی هستند که با برنامه‌ریزی مابقی روستاها نیز به ماشین‌های حمل زباله مجهز می‌شوند.
فیاض پور توجه به امر پژوهش با تعامل دانشگاه شیراز در دهیارهای‌ها، استعدادیابی مناطق برای ایجاد اشتغال و تشکیل تعاونی‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های دفتر امور روستایی استانداری فارس برشمرد.
وی ادامه داد: توجه به مسائل فرهنگی و اشاعه برنامه‌های فرهنگی، فعال‌سازی کمیسیون ماده 99 در روستاها به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و اجرای طرح‌های مختلف عمرانی را از دیگر برنامه‌های دفتر امور روستایی در دهیاری‌ها عنوان کرد.
فیاض‌پور در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 460 دهیاری در فارس فعال هستند که پس از استان خراسان رضوی دومین استان به لحاظ تعداد فعالیت دهیاران هستیم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از تعداد دهیاری‌های فعال در استان فارس 412 دهیاری به صورت تمام وقت مشغول فعالیت و خدمت به مردم در روستاها هستند.
به گزارش فارس، در این جلسه که با حضور استاندار فارس برگزار شد، تعدادی از دهیاران و شوراهای اسلامی بخش‌های استان فارس به بیان مسائل و مشکلات پیش روی دهیاران و شوراها پرداختند و راهکارهای رفع آن را نیز ارائه کردند.
انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول