اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اشنویه خبر داد:

تولید 750 تن زباله در اشنویه

خبرگزاری فارس: شهردار اشنویه گفت: بیش از 750 تن زباله ماهانه در اشنویه تولید می‌شود.

تولید 750 تن زباله در اشنویه
امیر عشایری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشنویه اظهار داشت: با الحاق امیرآباد و تاج‌الدین‌آباد به اشنویه میزان زباله تولید شده روزانه به بالاتر از 30 تن خواهد رسید.
 وی با بیان اینکه زباله‌های شهری بیانگر فرهنگ و میزان رفاه مردم یک شهر است، افزود: یکی از خدمات شهرداری‌ها، جمع‌آوری و دفن پسماندهای خانگی و تجاری است در این راستا شهرداری اشنویه توسط بخش خصوصی زباله‌های شهری خانگی و تجاری را جمع‌آوری و به محل دفن واقع در گردکاشان منتقل و براساس قانون مدیریت خدمات پسماند هزینه‌های جمع‌آوری و دفن را از تولیدکنندگان اخذ خواهد کرد.
به گفته این مسئول در راستای جمع‌آوری زباله‌های تجاری، شهرداری اشنویه با محل جمع‌آوری و تاسیسات لازمه مشکلاتی دارد که در آینده‌ی نزدیک با خرید سطل‌های 770 لیتری و نصب در محل‌های جمع‌آوری و دپوی زباله‌های تجاری این نقیصه هم که برازنده شهروندان و بازار اشنویه  نیست رفع می‌شود.
وی اضافه کرد: در برنامه سال جاری با خرید و نصب 100 دستگاه سطل زباله شهری بخشی از میزان کمبود سطل‌های زباله شهری جبران و سرانه بهره‌مندی شهروندان بالا خواهد رفت.
شهردار اشنویه در ادامه گفت: طرح جامع توسعه شهری اشنویه در مراحل پایانی است.
عشایری گفت: طرح جامع توسعه شهر اشنویه در سال 1389 آغاز شده و پس از پایان مطالعات در سال جاری به تصویب کارگروه معماری و شهرسازی و شورای برنامه‌ریزی استان رسیده است.
شهردار اشنویه اضافه کرد: برای جلوگیری از بلاتکلیفی مردم، طرح جامع توسعه شهری اشنویه به شهرداری ابلاغ شده و اجرای تمام طرح‌های عمرانی و خدماتی شهری اشنویه بر اساس این طرح انجام می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول