اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردستانی در گفت‌و‌گو با فارس:

رزمی‌کاران قم به 7 مدال مسابقات آسیایی دست یافتند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت ورزشکاران قمی در کسب هفت نشان طلا، نقره و برنز پیکارهای آسیایی کیک بوکسینگ خبر داد.

رزمی‌کاران قم به 7 مدال مسابقات آسیایی دست یافتند
مهدی اردستانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امسال خوشبختانه اعزام‌های موفقی به پیکارهای مختلف برون‌مرزی داشته‌ایم که همگی آنها با کسب مدال‌های خوشرنگ برای ورزش قم همراه بوده است.
وی ادامه داد: در رشته‌هایی نظیر جوجیتسو، کیک بوکسینگ، ووینام و چند‌ رشته ورزشی دیگر ورزشکاران این هیئت در پیکارهای مختلف داخلی و برون مرزی حضور داشته و عناوین و افتخارات ارزشمندی را برای ورزش قم کسب کرده‌اند.
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: طی چند روز گذشته ورزشکاران پر توان هیئت ورزش‌های رزمی قم در پیکارهای آسیایی رشته کیک بوکسینگ حضور یافتند و در نهایت با دست پر و کسب هفت مدال رنگارنگ به کشورمان بازگشتند.
وی عنوان کرد: رقابت‌های آسیایی رشته کیک بوکسینگ با شرکت چهره‌های مطرح از هشت کشور آسیایی به میزبانی کشور آذربایجان و شهر باکوی این کشور برگزار شد و طی آن رزمی‌کاران شایسته قمی که در قالب تیم کیک بوکسینگ کشورمان به این دور‌ه از مسابقات اعزام شده بودند، با کسب هفت نشان طلا، نقره و برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
اردستانی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات مدال‌های ورزشکاران اعزامی قم در اوزان منهای 55، 60، 65، 70، 75 و 90 کیلوگرم به دست آمد که از جمع این مدال‌ها پنج مدال رنگ طلا داشت و دو مدال دیگر نیز نقره و برنز بودند.
وی عنوان کرد: در این مسابقات علیرضا مغانلو ورزشکار شایسته تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در وزن منهای 55 کیلوگرم موفقیت‌آمیز عمل کرد و بعد از پشت سر گذاشتن تمام حریفان خود موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلا شد.
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در وزن منهای 60 کیلوگرم نیز یکی دیگر از ورزشکاران شایسته رزمی قم چهره درخشانی از خود به نمایش گذاشت و طی آن اباصلت زمانی با عبور از تمام حریفان خود صاحب گردن آویز طلا شد.
وی بیان کرد: در وزن منهای 65 کیلوگرم این دوره از مسابقات کیک بوکسینگ آسیایی در کشور آذربایجان و شهر باکو، اکبر پیری رقبای خود را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت و موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلا شد.
اردستانی اضافه کرد: در وزن منهای 90 کیلوگرم نیز یک نشان طلای دیگر به دست آمد و طی آن اکبر شهبازی تک تک حریفان خود با شکست مواجه کرد تا مدال طلای این دوره از رقابت‌ها کیک بوکسینگ آسیایی را به خود اختصاص دهد.
وی خاطرنشان کرد: رضا اکرام فرد چهره ارزنده ورزش‌های رزمی قم نیز در وزن به اضافه 90 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها با عبور قاطعانه از سد رقبای خود در فینال نیز موفق بود و در نهایت توانست مدال طلا را به دست بیاورد.
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بیان کرد: در پایان این دوره از مسابقات در باکوی آذربایجان، رحمان عسگرلو در وزن منهای 75 کیلوگرم با شکست در دیدار پایانی صاحب نشان نقره شد و در وزن منهای 70 کیلوگرم اسماعیل خرم آبادی مقام سوم و نشان برنز را از آن خود کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول