اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد:

ابلاغ 60 درصد اعتبارات عمرانی شهرستان‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: 60 درصد اعتبارات عمرانی شهرستان‌های آذربایجان غربی ابلاغ شده است.

ابلاغ 60 درصد اعتبارات عمرانی شهرستان‌های آذربایجان غربی
غلامرضا دیزج‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این میزان اعتبار ابلاغی به شهرستان‌های آذربایجان غربی باید توسط فرمانداران مدیریت شود.
وی با بیان اینکه کمیته برنامه‌ریزی استان آذربایجان غربی به نحو مطلوبی در حال خدمت‌رسانی است، تصریح کرد: در هیچ کدام از استان‌های کشور کمیته برنامه‌ریزی به این صورت مدیریت نمی‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه مدیریت بودجه در شهرستان‌ها به عهده خود فرمانداران است، افزود: لازم است تا فرمانداران نسبت به این موضوع با دقت بیشتری اقدام کنند.
دیزج‌نژاد با بیان اینکه اعتبارات فرهنگی نیز به شهرستان‌ها ابلاغ شده است،‌ خاطرنشان کرد: توزیع شهرستانی این اعتبارات انجام گرفته و لازم است تا فرمانداران نسبت به تعریف برنامه‌های قابل اجرا و مفید در این زمینه اقدام کنند.
وی با بیان اینکه باید فرمانداران برنامه‌های فرهنگی خود را برای سال آینده اعلام کنند، گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب و توزیع عادلانه، اعتبارات در بخش‌های خود هزینه شوند.
این مسئول با بیان اینکه فرمانداران از مکاتبات غیرضروری با استانداری اجتناب کنند، بیان کرد: مکاتبات غیرضروری سبب اتلاف زمان می‌شود و از سوی دیگر در این صورت موازی‌کاری صورت می‌گیرد.
مدیر امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: فرمانداران باید نسبت به هزینه‌کرد منابعی که در اختیار دارند برنامه‌های مدون و اصولی ارائه و اجرایی کنند تا شاهد اتلاف هزینه و منابع نباشیم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول